اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاشت یک درخت توسط هر شهروند

400 هکتار به فضای سبز شیراز افزوده می‌شود

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با کاشت یک درخت توسط هر شهروند شیرازی بیش از 400 هکتار به فضای سبز این شهر افزوده می‌شود.

400 هکتار به فضای سبز شیراز افزوده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا محمدیان عصر امروز در سی و ششمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: اگر از جمعیت 1.5 میلیون نفری شیراز، یک میلیون نفر در امر کاشت یک درخت همکاری کنند و در صورت تکرار چند ساله این فعالیت، تحول زیست‌محیطی بزرگی در این کلان شهر رقم می‌خورد.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از مشکلاتی که در بدنه شهرداری وجود دارد، رسیدگی به وضعیت مراجعه‌کنندگان مردمی به بخش‌های مختلف این مجموعه است.

غلامعلی ترابی افزود: در حال حاضر شاهد هستیم که برخی از افرادی که برای انجام امور خود به شهرداری مراجعه می‌کنند، رضایتمندی مطلوبی از نحوه خدمات ندارند.

وی ادامه داد: کثرت مراجعه‌ها، متنوع بودن درخواست‌ها، عدم تخصیص کافی نیروی انسانی به شهرداری‌ها، عدم وجود برخی زیرساخت‌ها و نبود یک سیستم پاسخگو در ایجاد این نارضایتی‌ها دخیل است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های متعددی برای اصلاح این وضعیت انجام شده که از آن جمله می‌توان به موضوع شهرداری الکترونیک به عنوان یک راهکار برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اشاره کرد، اما باید توجه داشت که برای اجرایی کردن یک طرح خوب باید زیرساخت‌های لازم آن را نیز تهیه کرد.

وی ابراز داشت: آنچه که نباید مورد غفلت قرار گیرد این است که نظام اسلامی ما متکی به اراده، حضور و پشتوانه مردم است و هر مسئله‌ای که باعث خدشه‌دار شدن این پشتوانه عظیم شود قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست.

ترابی با بیان اینکه شهردار جهادگر شیراز دغدغه خدمت به مردم دارد، تصریح کرد: در صورت برون‌سپاری برخی امور شهرداری امکان رضایتمندی بیشتر شهروندان و ارتقا خدمات وجود دارد.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول