اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت و گو با فارس:

برنج مرحله دوم سبد کالا را مازندران تأمین می‌کند/خرید 50 هزار تن مرکبات

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: تا پایان اردیبهشت برای تامین سبد کالا، 20 هزار تن برنج از کشاورزان مازندرانی خریداری می‌شود.

برنج مرحله دوم سبد کالا را مازندران تأمین می‌کند/خرید 50 هزار تن مرکبات

حسین نیاز آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در ادامه خرید برنج از کشاورزان مازندرانی برای تامین نیازمندی‌های سبد کالا، جلسه‌ای عصر امروز با حضور استاندار مازندران و مدیران ذی‌ربط در دفتر مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا پایان اردیبهشت اداره کل غله مازندران با همکاری استانداری مازندران نسبت به خرید 20 هزار تن برنج برای تامین سبد کالا از کشاورزان مازندرانی اقدام کنند.

نیاز‌آذری بیان داشت: براساس مصوبه دولت قیمت خرید برنج از کشاورزان مازندرانی 3 هزار و 250 تومان تا 3 هزار و 350 تومان ابلاغ شده است اما با توجه به هزینه بسته‌بندی و حمل و نقل مبلغ خرید از سوی استانداری مازندران تعیین می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برای تامین میوه شب عید 50 هزار تن مرکبات از سوی اتحادیه باغداران مازندران از کشاورزان استان خریداری شده است.

انتهای پیام/86009‌/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول