اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

مهمانان نوروزی گیلان توصیه‌های پلیسی را رعایت کنند

فرمانده انتظامی گیلان گفت: برای امنیت بهتر در جامعه رعایت توصیه‌های پلیسی توسط مردم و مهمانان گرامی و نوروزی گیلان ضروری است.

مهمانان نوروزی گیلان توصیه‌های پلیسی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی امشب در نشست ستاد فرماندهی انتظامی استان ارائه خدمات موثر را با تلاش و کوشش مضاعف امکانپذیر دانست. 

وی اظهار کرد: با انجام آموزش‌های فرا گرفته و دستورالعمل‌های سازمانی می‌توانیم خود را به اهداف سازمانی که خدمات بهینه به مردم است، برسانیم.

فرمانده انتظامی گیلان موفقیت پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال جاری را نشان از تلاش مضاعف پلیس این استان برای ارائه خدمات دانست.

وی گفت: با بررسی دقیق طرح‌های پلیسی در سال جاری و با رفع معایب و نواقص می‌توان خدمات بهتری را در سال 93 به مردم ارائه داد.

قائدرحمتی، امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی را در گرو تلاش و کوشش و رعایت نظم و قانون اجتماعی دانست.

وی افزود: پلیس با اجرای برنامه‌های دقیق، تشدید امور انضباطی، بهسازی محیط و تسریع در ارائه خدمات و دیگر بسترهای مناسب، مشارکت مردمی را برای ایجاد امنیت، سلامت اجتماعی مهیا کرده است.

این مسئول با اعلام آمادگی پلیس در ایام پایانی سال، خاطرنشان کرد: همزمان با افزایش تراکم کاری، ضریب هوشیاری پلیس را با برنامه‌ریزی اصولی ارتقا دادیم اما برای امنیت بهتر در جامعه رعایت توصیه‌های پلیسی توسط مردم و مهمانان گرامی ضروری است.

رئیس پلیس گیلان انجام کار فرهنگی، تکریم ارباب رجوع، اقتدار توأم با رأفت را از برنامه‌های پلیسی در ایام پایانی سال اعلام کرد.

وی از مردم و مسافران خواست تا برای نشاط و امنیت مناسب، نظم و اجرای قانون و مقررات اجتماعی را در رئوس کار خود قرار دهند.

قائدرحمتی اهداف مشترک پلیس و مردم را در تامین امنیت دانست و تصریح کرد و گفت: از مردم و مسافران گیلان می‌خواهیم موارد ناامنی و ناهنجاری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا امنیت و نشاط بهتری برای آنها مهیا شود.

به گزارش فارس، مراسم سردوشی نوزدهمین دوره سربازان مرکز فرعی صاحب‌الزمان (عج) نیز امروز برگزار شد.

در این مراسم؛ فرمانده انتظامی گیلان ضمن اعطای سردوشی به نماینده سربازان سردوشی‌بگیر به نفر رتبه نخست سربازان آموزشی و مربی نمونه مرکز آموزشی جوایزی اهدا کرد.

انتهای پیام/2300/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول