اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حاشیه‌هایی از یک مراسم تودیع و معارفه

تفال فروزان‌مهر به دیوان حافظ/همراهی وزیر پیشنهادی ورزش با رحمانی‌فضلی/خوش و بش مرتضوی با وزیر کشور و معاونش

مراسم تودیع و معارفه حسین فروزنده استاندار سابق خراسان رضوی و علیرضا رشیدیان استاندار جدید این استان بعد از ظهر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی در مشهد مقدس برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

تفال فروزان‌مهر به دیوان حافظ/همراهی وزیر پیشنهادی ورزش با رحمانی‌فضلی/خوش و بش مرتضوی با وزیر کشور و معاونش

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، برخی حاشیه های مراسم تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم خراسان رضوی به شرح زیر است:

*فروزان‌مهر استاندار سابق خراسان رضوی وقتی برای سخنرانی به بالای سن رفت گفت که الآن نمی‌خواهم از عدد و رقم صحبت کنم بلکه می‌خواهم با زبان دل در این محفل سخن بگویم؛ البته فروزان‌مهر به این هم قانع نشد و گفت صبح تفال به حافظ زده‌ام و این بیت آمد که حافظ وظیفه تو دعا کردن است و بس.

*وقتی هواپیمای آقای وزیر وارد فرودگاه مشهد مقدس شد صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش نیز که اکنون عهده‌دار کتابخانه ملی است او را همراهی کرد و گفت که بنده به دلیل سابقه دوستی‌ام با آقای رشیدیان در اینجا حضور یافته‌ام.

*سید صولت مرتضوی با عنوان شهردار مشهد به مراسم تودیع و معارفه آمد. البته وی در اواسط برنامه خوش و بش گرمی با وزیر کشور و قائم مقامش داشت و از جلسه خارج شد.

*عبدالرضا رحمانی فضلی در طی سخنرانی خود گفت: بنده نظرم این بود آقای فروزان‌مهر بماند؛ البته او از اسماعیل نجار آخرین گزینه استانداری خراسان رضوی نیز اینگونه دفاع کرد که «در حق وی ظلم شده است.»

*وزیر کشور خبری هم از شغل جدید نجار در وزارت کشور داشت. رحمانی فضلی امروز اعلام کرد که نجار در وزارت کشور به عنوان معاون وزیر مشغول به کار خواهد شد؛ گفته می شود نجار قرار است به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کل کشور فعالیت کند.

*در این مراسم همچنین برخی از نمایندگان استان خراسان رضوی و مسئولان کشوری و لشگری این استان حضور داشتند که با اهدای لوح توسط وزیر کشور به آقای فروزان‌مهر از وی تقدیر شد و حکم انتصاب رشیدیان به عنوان استاندار خرسان رضوی به وی اهداء شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول