اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس کل خراسان شمالی:

سال آینده تمامی شهرداری‌های خراسان شمالی بازرسی می‌شوند

بازرس کل خراسان شمالی گفت: سال آینده تمامی شهرداری‌های این استان نظارت و بازرسی می‌شوند.

سال آینده تمامی شهرداری‌های خراسان شمالی بازرسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام موسی فتوحی بعد از ظهر امروز در نشست با شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی فاروج اظهار کرد: این بازرسی‌ها به طور خاص انجام خواهد شد و سازمان بازرسی به صورت ریز وارد پرونده‌ها خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه  فاروج به عنوان نخستین شهر خراسان شمالی از سمت مشهد مقدس خطاب به اعضای شورای گفت: شما به عنوان شهر دارالعلما و پیشانی خراسان شمالی نقش مهمی را در معرفی جایگاه استان دارید.

فتوحی همچنین با برشمردن آسیب‌ها در شهرداری‌ها  افزود: بخشی از آسیب‌ها با ارائه نشست‌های آموزشی، تذکرات جلوگیری شده و این رویه نیز در راستای پیشگیری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه همواره به سبب نوع فعالیت‌های شهرداری، این مجموعه آسیب‌هایی را داشته است، گفت: این نشست‌های آموزشی نیز به همین خاطر برگزار شده تا به جریان حسن امور کمک کند.

* نیاز امروز خراسان شمالی به مدیران قانون مدار

بازرس کل خراسان شمالی با تاکید بر اینکه امروز در این استان به مدیرانی نیاز داریم که به وظایف خود آشنا و کارهای خود را در مدار قانون انجام دهند، افزود: به طور حتم این موضوع به نفع خودشان، مردم و نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر بایستی حدود مسئولیت خودشان را بشناسند، گفت: آنچه که امروز به عنوان انجام تکلیف از سوی کارگزاران نظام اهمیت دارد، انجام درست تکالیف بر مدار قانون است که بی گمان این رویه عبادت محسوب می‌شود.

فتوحی مسئولیت را به عنوان امانتی برای خدمت رسانی به مردم و فارغ از نگاه ابزاری دانست و اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا در مسئولیتی که قرار داشته به بهترین شکل به تکلیف عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شأن دستگاه نظارتی تذکر و هشدار برای جلوگیری از تخلفات و جرائم در دستگاه‌ها است، گفت: قطعا ناظردیدن خداوند بر اعمال مهمترین اصل در حوزه پیشگیری از خطاها و تخلفات است و همواره با ترس از عقوبت اعمال، باید خداوند را ناظر و حاضر بر اعمال ببینیم و این خداترسی می‌بایست در باطن و ظاهر باشد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول