اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

راه‌اندازی هتلینگ نیاز جدی اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: احداث و راه‌اندازی هتلینگ برای بستری و اقامت همراهان بیماران که از خارج از کشور به استان اردبیل مراجعه می‌کنند، نیاز جدی و ضروری است.

راه‌اندازی هتلینگ نیاز جدی اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جریان بازدید از طرح توسعه هتل بیمارستان قائم اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل جاذبه‌های متعدد گردشگری دارد و از ظرفیت خوب درمانی و بیمارستانی برخوردار است سالانه بیش از صدها گردشگر خارجی به ویژه از کشور آذربایجان و دیگر کشورهای همسایه به این استان سفر کرده و از این خدمات بهره می‌گیرند.

وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد مسافران ورودی به استان اردبیل و گردشگران خارجی تمایل به استفاده از ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی این استان را دارند که با همراهی بخش خصوصی می‌توان مجموعه زیبای هتلینگ در پذیرایی توریسم خارجی را احداث و راه‌اندازی کرد تا این مجموعه بتواند در رونق بخش گردشگری بسیار مؤثر و کارآمد عمل کند.

خدابخش در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما از زمانی که وارد استان اردبیل شدیم بیش از 70 درصد ظرفیت خودمان را معطوف به حل مشکلات سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف کردیم که انتظار می‌رود با این نگاه شایسته بتوان بسیاری از مشکلات و معضلات پیش روی سرمایه‌گذاران را که حضور آنها می‌تواند در تحقق حماسه اقتصادی و اجرایی شدن اصل اقتصاد مقاومتی مؤثر باشد، برطرف کند.

رئیس شورای سلامت استان اردبیل اضافه کرد: حمایت از فعالان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اقدامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب است و پرداختن به این مهم را وظیفه‌ای مهم برای خود می‌دانیم.

وی بیان کرد: دولت باید از ورود به حوزه‌هایی که بخش خصوصی می‌تواند، وارد شود پرهیز و صرفاً به بسترسازی و حمایت از این بخش مبادرت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه حضور فعال بخش خصوصی در حوزه درمان استان می‌تواند به ارتقا خدمات ارائه شده به مردم کمک کند از برخی کارشکنی‌های انجام یافته در این باره ابراز تأسف کرد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول