اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال ورود یک سامانه سرد بارشی اتفاق می‌افتد

آخرین بارش برف در اردبیل

به دنبال ورود یک سامانه سرد بارشی در آخرین روزهای فصل زمستان، واپسین بارش برف در اردبیل اتفاق می‌افتد.

آخرین بارش برف در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، و براساس اطلاعیه‌ای که اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استان اردبیل عصر امروز صادر کردند با ورود یک سامانه بارشی از فردا تغییرات جوی در استان اردبیل رخ می‌دهد به طوریکه در اغلب مناطق استان اردبیل بارندگی اتفاق می‌افتد.

بر همین اساس مردم استان اردبیل در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ایام پر خیر و برکتی را با نزول رحمت الهی شاهد می‌شوند به طوریکه آخرین بارش برف در زمستان سال 92 در شهرهای سردسیر استان اردبیل رخ می‌دهد و مردم روزهای پایانی سال 92 را با خاطره خوش بارش نذورات آسمانی و رحمت الهی سپری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل و به موجب پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز آسمان اغلب نقاط استان صاف و در مناطق مرکزی با وزش باد نسبتاً شدید است.

این اداره کل اعلام کرد از اواخر امروز با گذر یک موج نسبتاً ناپایدار بر میزان ابرها افزوده شده و در برخی نقاط استان بارش باران و احتمال رعد و برق پراکنده تا ظهر سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

با کاهش فشار هوا در سطح زمین با افزایش دما، وزش بادهای نسبتاً شدید طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه رخ می‌دهد و در روز پنجشنبه بارش برف مناطقی از استان را سفیدپوش می‌کند.

اداره کل مدیریت بحران استان اردبیل با اعلام آماده باش به شوراهای مدیریت بحران کلیه شهرستان‌های استان از مردم خواست موارد ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول