اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

خدمات توزیع برق در 94 دفتر پیشخوان در استان مرکزی ارائه می‌شود

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 94 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان مرکزی خدمات توزیع برق را به مشترکان ارائه می‌دهند.

خدمات توزیع برق در 94 دفتر پیشخوان در استان مرکزی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرهاد شبیهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 94 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات توزیع برق را به بیش از 614 هزار مشترک بخش‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در سال جاری  شاهد افزایش 4.3 درصدی تعداد مشترکان برق در استان بودیم که این میزان در تعرفه خانگی 3.9 درصد، عمومی 8.5 درصد، تعرفه کشاورزی 4 درصد، تعرفه صنعتی 6.6 درصد، تجاری 6 درصد و معابر 6 درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه از برگزاری 42 دوره آموزشی طی سال جاری خبر داد و خاطر نشان ساخت: بیش از 27 هزار نفر با شرکت در این دوره‌ها با مدیریت مصرف برق و اهمیت صرفه‌جویی در برق آشنا شدند.

شبیهی همچنین از بهینه سازی یک هزار و 729 پست برق هوایی و زمینی در استان خبر داد و افزود: در این مدت یک هزار و 661 دستگاه پست هوایی و 68 دستگاه پست زمینی برق تعمیر،  64 هزار و 560 پایه چراغ روشنایی معابر و 164دستگاه ترانس برق اصلاح شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت برق در راستای کاهش تلفات، پایدار سازی شبکه و توزیع برق مطمئن به مشترکین اقدام به توسعه پروژه کانتکت سنتر در مدیریت‌های شازند، فراهان و تفرش، تکمیل نقشه مانوری در مدیریت توزیع برق شهرستان اراک، بازآرایی تجهیزات حفاظتی در شبکه مدیریت توزیع برق و به کارگیری از ظرفیت خط گرم و عدم اجرای خاموشی‌های با برنامه توسط خط سرد کرده است.

انتهای پیام/87003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول