اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

رتبه سوم استان قزوین در کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: این استان در کاهش آمار تلفات و مصدومان حوادث رانندگی در کل کشور رتبه سوم را اخذ کرد.

رتبه سوم استان قزوین در کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار داشت: استان قزوین در کاهش آمار تلفات و مصدومان حوادث رانندگی در کل کشور رتبه سوم را اخذ کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های آماری تلفات و مصدومان رانندگی ماخوذه از سازمان پزشکی قانونی کشور و بر اساس مقایسه‌های انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استان قزوین در وضعیت آماری دی ماه 92 و 10 ماه نخست سال 92 و مقایسه آنها با مدت مشابه سال گذشته در کاهش تصادفات برون شهری حائز رتبه سوم در بین استان‌های کل کشور شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: بر اساس همین آمار همچنین این استان با کاهش بیش از 20 درصدی تلفات و مصدومان حوادث رانندگی در مجموع برون شهری و روستایی نیز رتبه سوم را کسب کرده است.

حق‌لطفی با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای طی 7 سال اخیر عنوان کرد: این مهم حاصل تلاش و همفکری راهداران و پلیس راه استان قزوین بوده است و نقش مدیریت راهسازی، مدیریت راهداری و نیز پلیس راه در این مهم به خصوص کاهش 50 درصدی تلفات جاده‌ای بر هیچ کس پوشیده نیست.

انتهای پیام/2667/ع/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول