اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

تحقق اقتصاد مقاومتی مطالبه رهبری در دیدار اعضای خبرگان بود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی، موضوع فرهنگ، اسراف و سبک زندگی از جمله مطالبات رهبری در دیدار با اعضای خبرگان بود.

تحقق اقتصاد مقاومتی مطالبه رهبری در دیدار اعضای خبرگان بود

آیت‌الله رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: در این دیدار به نکته مهم سبک زندگی و اسراف توجه ویژه شد.

وی با بیان اینکه اعضای خبرگان به مسائل داخلی و خارجی اشاره داشتند، اضافه کرد: مهم‌‌ترین مسئله در این دیدار اسراف بود که در بسیاری از جاها به ما ضربه وارد می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر در اقتصاد مقاومتی به دنبال افزایش تولید ملی و مصرف هستیم مسئله اسراف بسیار مهم است که باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر وحدت تأکید داشتند، تصریح کرد: بحث‌های فرهنگی از دیگر موارد مهم مطرح شده بود.

رمضانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب درباره مسائل فرهنگی گله‌مندی داشتند، یادآور شد: مسائل اقتصادی، سیاسی و داخلی از دیگر مواردی بود که رهبری به آن اشاره داشتند.

وی اجرای اقتصاد مقاومتی را از مطالبات جدی رهبری عنوان کرد و ادامه داد: در طول سال‌هایی که رهبر معظم انقلاب هر سال را به نامی نامگذاری کردند دستوراتی به این صورت نداشتیم که ایشان روی اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری، مسائل فرهنگی را از دغدغه‌های رهبری عنوان کرد و یادآور شد: نظام ما براساس فرهنگ دینی است و باید دین را پررنگ‌تر نشان داد.

وی افراط و تفریط در حوزه فرهنگ را اشتباه خواند و گفت: اگر سیاست در حوزه فرهنگ آورده شود خیانت به فرهنگ است و جناح‌بندی سیاسی نباید وارد فرهنگ شود.

انتهای پیام/2300/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول