اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل:

نخستین کاروان دانشجویی راهیان نور استان اردبیل اعزام شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: نخستین کاروان دانشجویی راهیان نور استان به مناطق جنگی اعزام شدند.

نخستین کاروان دانشجویی راهیان نور استان اردبیل اعزام شد

معین‌الدین اسدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دانشجویی برای آماده‌سازی روحی جوانان در سال جدید و آشنایی هر چه بیشتر با ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس از امروز آغاز شده است و تا 27 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کاروان دوم شامل 12 اتوبوس خواهران نیز 22 اسفندماه همزمان با روز ملی بزرگداشت شهدا رهسپار مناطق عملیاتی خواهند شد.

اسدی با بیان اینکه دانشجویان باید با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند و ادامه دهنده راه شهدا باشند، افزود: هدف از اعزام این کاروان، تجدیدمیثاق با شهدا، آشنایی با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمنان است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه در راستای استفاده بهتر دانشجویان، بهره‌مندی از فرصت بیشتر در بازدیدها و حضور در یادمان‌ها و مناطق جنگی این اردو به مدت پنج روز برگزار می‌شود، اضافه کرد: دانشجویان در طول این سفر از مناطق عملیاتی دوکوهه، یادمان شهدای فکه، چزابه، شهدای هویزه، فتح‌المبین، طلائیه، اروندکنار، شلمچه و معراج شهدای پادگان شهید محمودوند اهواز بازدید می‌کنند.

اسدی خاطر‌نشان کرد: در این اردوها از روحانیون، اساتید توانمند و راویانی همچون یکتا، سرخه، رفیعی و جمعی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به منظور روایتگری استفاده خواهد شد.

رضا ندایی، دبیر ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی اردبیل نیز درباره برنامه‌های فرهنگی راهیان نور گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی شامل چفیه، دفترچه خاطرات شهدا، ادعیه، سررسید شهدای دانشجوی استان اردبیل بین زائران دانشجو، برگزاری مسابقه فرهنگی دلنوشته و برگزیده خاطرات اردو، مسابقه عکاسی و فیلمبرداری با دوربین یا گوشی تلفن همراه نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی اردوهای کاروان راهیان نور دانشجویی بوده و برنامه‌هایی هم در جهت تداوم ارتباط با زائران راهیان نور دانشجو در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/62006/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول