اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرزن آباد:

مرزن‌آباد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی‌ است

بخشدار مرزن آباد گفت: بخش مرزن‌آباد آمادگی لازم برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی را دارد.

مرزن‌آباد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی‌ است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، عابدین کیاپاشا ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در بخشداری مرزن‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بخش مرزن‌آباد با در برگرفتن حدود 60 کیلومتر از محور زیبای کندوان به ‌عنوان دروازه ورودی غرب استان مازندران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه افزود: مردم بخش مرزن‌آباد در سال‌های گذشته که ایام نوروز با مناسبت‌های عزاداری مذهبی تقارن داشت نشان دادند که همواره به‌حفظ حرمت‌های دینی و اسلامی پایبند است.

بخشدار مرزن آباد از اقدامات شهرداری مرزن‌آباد برای میزبانی شایسته برای مسافران خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی برای نشر و گسترش فرهنگ بومی مردم کلارستاق با همکاری شهرداری، شوراهای اسلامی و دهیاران در پارک سعدآباد از جمله برنامه‌های فرهنگی در این ایام است.

وی خاطر نشان کرد: آماده‌سازی پارک رزان پارک سعدآباد و امامزاده خلیل برای اسکان مسافران و گماردن نگهبان در این نقاط برای حفظ امنیت از دیگر تدابیری‌است که برای ایام نوروز در نظر گرفته شده‌است.

کیاپاشا بیان کرد: نصب بنرهای خوشامدگویی در ورودی‌های روستاهای بخش مرزن‌آباد توسط دهیاری ‌و شوراهای روستاها از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی در بخش مرزن‌آباد است.

وی همچنین از برگزاری جلسه کمیته پسماند در بخشداری مرزن‌آباد خبر داد و اظهار داشت: جمع‌آوری و دپوی بهداشتی زباله‌های شهری و روستایی از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود.

بخشدار مرزن آباد ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی کارخانه کمپوست شهرستان نوشهر که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است، بخش عمده‌ای از معضل زباله در شهرهای غرب استان به ویژه بخش و شهر مرزن‌آباد حل می‌شود.

انتهای پیام/86004/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول