اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

هر استان متولی ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت خود در مشهد است

شهردار مشهد گفت: با تأسیس بنیاد زائرسرا در هر استان برای تأسیس زائرسراهای ارزان‌قیمت در مشهد، هر استان می‌تواند متولی زائرسرای خود باشد.

هر استان متولی ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت خود در مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدصولت مرتضوی ظهر امروز در گردهمایی نمایندگان ولی‌فقیه، شهرداران و رؤسای شوراهای شهر مراکز استان‌ها که در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت مشهد در راستای تأسیس بنیاد زائر برای احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، عمل به یک تکلیف اسلامی تربیتی است.

وی افزود: شورای اسلامی مشهد مقدس با گفتمان عمل به منویات مقام معظم رهبری و نگاه به توسعه همراه با عدالت، برنامه‌ها و طرح‌هایی را در راستای رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با مشهد مقدس ارائه داده‌ است.

مرتضوی با اشاره به اینکه از دیرباز یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب، ایجاد زائرسراهای ارزان‌قیمت برای اسکان زائران به ویژه زائران کم‌برخوردار در مشهد است، افزود: طی نشست‌های کارشناسی در این زمینه، امام جمعه فقید مشهد موضوع ساخت این زائرسراها را مطرح کرد.

وی ادامه داد: پس از آن اساسنامه‌ای تنظیم و هیئت مدیره متکفل و متولی ساماندهی زائرسراهای مورد نظر نیز تعیین شده و تا‌کنون اقدامات مؤثری انجام شده است.

شهردار مشهد تصریح کرد: مؤثرترین راه به عنوان پروژه‌های پیشتاز در این زمینه دعوت از مسئولان استان‌ها بود تا هر کدام از استان‌ها متولی زائرسرای ارزان‌قیمت استان خود در مشهد باشند.

وی گفت: در پی عملیاتی شدن این طرح برخی از استان‌ها عملیات اجرایی طرح را انجام داده و این گردهمایی به منظور تشویق دیگر استان‌ها در راستای تأسیس بنیاد زائرسراهای ارزان‌قیمت آنان در مشهد مقدس برگزار شده است.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول