اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هنری اداره ارشاد اسلامی نیشابور خبر داد

حضور تئاترهای نیشابور در جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این شهرستان با 2 اثر نمایشی در پنجمین جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی به میزبانی تربت حیدریه حضور فعال دارد.

حضور تئاترهای نیشابور در جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، غلامرضا سلامتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی از بین 47 اثر از سراسر استان، 25 اثر از 14 شهرستان خراسان رضوی بازبینی و در نهایت 10 نمایش برای اجرا در این جشنواره پذیرفته شد که دو تئاتر از نیشابور از 20 الی 22 اسفندماه 92 در تالار اندیشه و تالار هنر تربت حیدریه اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: هنرمندان تئاتر نیشابور با نمایش‌های «شمال خوش بگذره عزیز» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد آقاجانی و «زمان جستن» به نویسندگی ندا ثابتی و کارگردانی محسن مسعودی‌فر در بخش مسابقه پایانی این جشنواره حضور دارند که ویژه عموم علاقمندان به نمایش درمی‌آید.

سلامتی خاطرنشان کرد: برخی چهره‌های سرشناس سینما و تئاتر کشور مانند رضا رویگری و مرتضی شاه‌کرم در پنجمین جشنواره نمایش‌های کوتاه خراسان رضوی حضور داشته و هیئت داوران این جشنواره را نیز میرطاهر مظلومی از بازیگران تئاتر و سینما، حسن عابدی و علی حاتمی‌نژاد از چهره‌های تئاتر کشور بر عهده دارند.

وی گفت: امیدواریم هنرمندان ما در عرصه هنرهای نمایشی بتوانند همچون گذشته آثار خود را در سطح استان و کشور به اجرا درآورده و مقام‌های ارزشمندی را کسب کنند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول