اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی سپاه:

جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ مردم را هدف قرار داده است

کارشناس مسائل سیاسی سپاه گفت: امروز مسئولیت بسیجیان بسیار سنگین است؛ چرا که دشمن ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی را مورد هدف و آسیب قرار داده است.

جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ مردم را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ماشاءالله معمارزاده ظهر امروز در نشست بصیرتی که با حضور بسیجیان در مسجد الزهرا(س) سمنان برگزار شد، اظهار کرد: جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ملت را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: یکی از ابزارهایی که امروز توسط دشمن برای از بین بردن آرمان‌های اسلامی به کار گرفته شده، ماهواره است و متأسفانه شاهد استفاده 40 درصدی مردم سمنان از آن هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: چندین شبکه که مخاطبان بسیاری هم دارد، کانون خانواده‌های ایرانی را مورد هدف قرار داده است؛ مانند فارسی‌وان و شبکه من و تو که بسیار دقیق به کار خود ادامه می‌دهند.

معمارزاده تصریح کرد: کارگردان‌های این شبکه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ها را می‌سازند که ابتدا با روش‌هایی مثبت پیش می‌روند و در انتها برنامه‌ها را آن طور که خود باور دارند و طوری که ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال ببرند به پایان می‌رسانند.

وی ادامه داد: امروز من و شما بسیجیان هستیم که باید مقابل خون پاک شهدا که برای حفظ اسلام از جان خود گذشتند، احساس مسئولیت کرده و مردم را از خطری که خود و کانون خانواده‌ها را تهدید می‌کند، آگاه سازیم.

انتهای پیام/2249/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول