اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر:

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 بوشهر آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 بوشهر آماده بهره‌برداری است.

تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی 2 بوشهر آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی ظهر امروز در آیین غرس نهال در شهرک صنعتی بوشهر، اظهار داشت: هر چقدر در توسعه فضای سبز و محیط زیست شهرک‌های صنعتی تلاش شود، کم است و این موضوع سبب شادابی و نشاط در فضای کسب و کار می‌شود.

وی افزود: کاشت نهال تنها ملاک نیست و مسئولان شهرک صنعتی باید در رشد و حراست از این منابع طبیعی اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم شرکت در حفظ محیط زیست و ایجاد فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب برای جمع‌آوری فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی است که تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی بوشهر 2 با ظرفیت پالایش 900 مترمکعب در شبانه‌روز هم‌اکنون در حال واگذاری انشعاب و آماده تصفیه و بهره‌برداری است.

حسین مساعدی، مسئول فضای سبز شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر نیز از اجرای شبکه آبیاری قطره‌ای به طول 5 کیلومتر در این شهرک خبر داد داد و افزود: در سال 92 تاکنون 8 هکتار به فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزوده شده که 4 هکتار مربوط به شهرک صنعتی بوشهر 2 و مابقی در شهرک‌های برازجان، بنه گز، گزبلند و خورموج ایجاد شده است.

وی در پایان متذکر شد: در چند ماهه اخیر 2000 اصله نهال از گونه کنوکارپوس و نخل در شهرک صنعتی بوشهر 2 در زمینی به مساحت 2 هکتار کاشته شده و با اقدامات انجام شده در این راستا تعهد خود در اختصاص بخشی از مساحت کل هر شهرک به فضای سبز، در شهرک صنعتی بوشهر 2 در حال تحقق است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول