اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

تحقق اشتغال پایدار مستلزم اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی است

فرماندار شهرستان شهرضا گفت: بسترسازی مناسب برای تحقق اشتغال پایدار در کشور مستلزم اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها است.

تحقق اشتغال پایدار مستلزم اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا عقدایی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی همگانی در خصوص اهمیت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها به عنوان یک امر مهم در راستای موفقیت در این عرصه خطیر مطرح است و در این حوزه رسانه‌ها و مطبوعات از جایگاه برجسته‌ای برخوردار هستند.

وی بیان داشت: گام نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها به دلیل عدم لحاظ مسایل اساسی و زیرساختی نتایج مطلوبی به همراه نداشته است و متولیان امر تلاش می‌کنند در قالب اجرای مرحله دوم نسبت به تبیین سیاست‌های مناسب در جهت حل مشکلات ایجاد شده در سطح کشور اقدام کنند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی از مهم‌ترین اهداف تدوین شده در قالب قانون هدفمندی یارانه‌ها به شمار می‌رود، تصریح کرد: پس از اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها مشکلات متعددی در حوزه‌های اقتصاد و سلامت ایجاد شد و در نتیجه شاهد بروز نارسایی‌های محسوسی در بخش‌های مختلف اقتصادی و بهداشتی و درمانی هستیم که حل این مسایل با تدبیر و درایت مسئولان امر پس از اجرای مرحله دوم این قانون حل و فصل می‌شود.

وی با تشریح نابسامانی‌های ایجاد شده ناشی از اجرای ناصحیح مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه‌ها در بخش تولیدی کشور گفت: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از کارگاه‌های تولیدی کشور در وضعیت تعطیلی قرار گرفته‌اند و در نتیجه شاهد وضعیت مناسبی در بخش اشتغال نیستیم که انتظار می‌رود در آینده نزدیک با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها شاهد بهبود وضعیت کنونی در این حوزه باشیم.

عقدایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه فاخر مطبوعات و رسانه‌ها در راستای تبیین اصول، اهداف و سیاست‌های تدوین شده در قالب قانون هدفمندی یارانه‌ها برای مردم افزود: یکی از مهم‌ترین مسایل و دغدغه‌های عمومی جامعه تحقق حماسه اقتصادی مد نظر رهبر معظم انقلاب است که امیدواریم این اصل مهم با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها محقق شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه کشور در طول هشت سال گذشته به دلیل عدم مدیریت صحیح و کارآمد منابع موجود مشکلات قابل توجهی را متحمل شده است، بیان داشت: در حال حاضر معضل بیکاری جوانان به عنوان مهم‌ترین نقطه آسیب‌پذیری کشور مطرح است و باید با درایت و توانمندی مسئولان زمینه حل این مشکل بزرگ مهیا شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت یازدهم است، اذعان داشت: برهمین اساس انتظار می‌رود تمامی رسانه‌ها و مطبوعات همگام با مسئولان در راستای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها فعالیت کنند.

انتهای پیام/63011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول