اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

تقویت مراکز و کانون‌های قرآنی اولویت سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌ریزی در راستای توسعه امور قرآنی و تقویت مراکز و کانون‌های قرآنی از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر است.

تقویت مراکز و کانون‌های قرآنی اولویت سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در اجتماع مردم روستای پهلوانکشی بوشهر اظهار داشت: گسترش برنامه‌های قرآنی جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌کند.

وی بر لزوم ترویج و تقویت مبانی فکری اسلام و گسترش اجرای برنامه‌های قرآنی تاکید کرد و با اشاره به برنامه‌های استکبار جهانی برای ترویج منکرات بیان داشت: باید نگران جامعه و به ویژه جوانان باشیم و فحشا و منکراتی را که در تهدید و تعقیب آن‌ها هستند جدی بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با ذکر این که خالق انسان مرتبه و جایگاه آن را مشخص می‌کند تصریح کرد: انسان باید اندیشه کند تا خود را بشناسد چراکه اگر شناخت نفس ایجاد شد در هیچ دریایی غرق نشده و در هیچ رخدادی ایمان خود را از دست نمی‌دهد.

سروستانی اضافه کرد: عمده مشکل ما این است که معرفت نفس نداریم و اگر آدم ریشه خود را بشناسد و بداند از کجا آمده و به کجا قرار است برود یقینا بهتر راه رسیدن به سعادت را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: عبادت خداوند زیارت مومنین توسط یکدیگر از برکاتی است که در مساجد وجود دارد و با شرکت در محافل و مجالس قرآنی و مذهبی زمینه تربیت اسلامی فراهم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اهتمام ویژه به امور قرآنی را گره‌گشای مسائل و مشکلات جامعه انسانی عنوان کرد و برنامه‌ریزی در راستای توسعه امور قرآنی و تقویت مراکز و کانون‌های قرآنی را از اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: گسترش برنامه‌های قرآنی، ترویج اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی جامعه و به ویژه جوانان را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌کند و نهال معنویت را در دل جوانان کاشته و روز به روز تنومندتر می‌کند.

سروستانی عقل، اندیشه و خرد را از نعمت‌های ارزشمند الهی برشمرد که خداوند آن را تنها در اختیار انسان قرار داده است و اضافه کرد:  وجه تمایز انسان با سایر مخلوقات عقل است و نخستین وظیفه ای که انسان نسبت به خود دارد درک و شناسایی خود است.

وی با بیان اینکه ابرقدرت‌ها به قدرت، سلاح، پول و تکنولوژی خود می‌نازند اما غافل از این نکته هستند که با یک اشاره ذات مقدس باریتعالی همه چیز دگرگون می‌شود، افزود: خیلی از انسان‌ها بدون اینکه خود را بشناسند از نظر تکنولوژی به جاهای بزرگی رسیدند و دانشمندان به کمک قوه تفکر و تعقل اشیاء مختلف را کشف می‌کنند اما آیا به این اندیشیده‌اند که این فکر را چه کسی در اختیار انسان قرار داده است.

انتهای پیام/66006/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول