اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز خبر داد

ارائه خدمات‌ درمانی به 300 هزار بیمار در بیمارستان علامه کرمی اهواز

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز گفت: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال 1392 به بیش از 300 هزار بیمار در بیمارستان علامه کرمی اهواز خدمات درمانی ارائه کنیم.

ارائه خدمات‌ درمانی به 300 هزار بیمار در بیمارستان علامه کرمی اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا دشت بزرگ صبح امروز در مراسم راه اندازی و آغاز فعالیت ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علامه محمد کرمی اهواز با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته به 230 هزار بیمار در بیمارستان علامه کرمی اهواز خدمات‌دهی کردیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 100 پزشک متخصص در بیمارستان علامه کرمی اهواز مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند، افزود: تلاش ما این است طوری رفتار کنیم و خدمات ارائه دهیم که بیمار از این بیمارستان به جای دیگری نرود.

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز بیان کرد: در این بیمارستان درمانگاه‌های تخصصی به صورت روزانه و با تعرفه دولتی خدمات خود را به بیماران استان خوزستان و استان‌های همجوار ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال 1392 به بیش از 300 هزار بیمار در بیمارستان علامه کرمی اهواز خدمات درمانی ارائه کنیم.

این مقام مسئول یادآور شد: یکی از خدمات ویژه بیمارستان علامه کرمی اهواز در پاییز امسال، ویزیت بیمارانی بود که بر اثر آلودگی هوا دچار بیماری‌های تنفسی شده بودند.

وی در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف بیمارستان علامه کرمی اهواز پرداخت و عنوان کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی مانند گوش، حلق و بینی، چشم، داخلی زنان و مردان به صورت مجزا، اطفال، آی سی شیو، سی سی شیو و زنان و زایمان است.

دشت بزرگ اضافه کرد: تا پایان بهمن ماه امسال بیمارستان علامه کرمی اهواز به 270 هزار نفر از بیماران خدمات درمانی ارائه کرد.

وی در ادامه به آغاز فعالیت ساختمان جدید اورژانس بیمارستان علامه محمد کرمی اهواز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این ساختمان 350 متر مربع به فضای اورژانس اضافه شد.

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز یادآور شد: این بیمارستان در سال 1390 از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به عنوان بیمارستان نمونه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بیمارستان علامه محمد کرمی اهواز در خیابان انقلاب (کمپلو)، بلوار قدس و خیابان سروش واقع شده است که بنیانگذار آن علامه محمد کرمی از علمای خوزستان بود.

بیمارستان علامه کرمی اهواز، تنها بیمارستان کمیته امداد امام خمینی در استان‌های کشور است که خدمات بستری را به صورت رایگان برای افراد تحت پوشش بیمه‌ای این نهاد انجام می‌دهد.

انتهای پیام/72010/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول