اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل مراقبت آموزش و پرورش مطرح کرد

توانمند کردن نوجوانان مهم‌ترین روش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

معاون اداره‌کل مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: شیوه درست انتقال توانمندی‌ها به نوجوانان از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

توانمند کردن نوجوانان مهم‌ترین روش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یگانه عزیزی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره دانش‌آموزی نوجوان سالم در کرمانشاه اظهار داشت: ادارات مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به‌ منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح استان‌ها به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: در ادارات مراقبت از آسیب‌های اجتماعی، مجموعه‌ای از خدمات و اقدامات مختلفی برای توانمندسازی نوجوانان صورت گرفته و در کنار آن آموزش‌هایی برای والدین ارائه می‌شود.

به گفته معاون اداره‌کل مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش کشور، هدف از تشکیل این ادارات، افزایش سطح دانش و آگاهی نوجوانان و کمک به اصلاح نگرش‌های پیش روی آن‌ها بوده که این امر موجب تربیت نوجوانانی مقتدر، توانمند و حرفه‌ای می‌شود.

عزیزی ابراز داشت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، حساسیت‌های قوه مجریه، و در راستای سند تحول، برنامه‌هایی با هدف حمایت پیشگیرانه از آسیب‌های اجتماعی اجرا شده است.

این مسئول با بیان اینکه شیوه درست انتقال توانمندی‌ها به نوجوانان از مهم‌ترین روش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: همه مسئولان باید نوجوانان را در راه رسیدن به توانمندسازی اجتماعی یاری کنند.

عزیزی خاطرنشان کرد: امروز روز اختتامیه جشنواره نوجوانان سالم نیست، بلکه روز میثاق بستن برای افزایش آگاهی و دانش نوجوانان و تقویت، توسعه و ارتقای نظام مراقبت‌های اجتماعی است.

گفتنی است در این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی از 30 دانش‌آموز برتر در پنج رشته مقاله‌نویسی، فیلم، نقاشی، عکس و روزنامه‌نویسی تقدیر شد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول