اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ:

ظرفیت‌های ورزش خارگ باید مورد توجه قرار بگیرد

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ گفت: ظرفیت‌های ورزش خارگ، برای توسعه ورزش این جزیره، باید مورد توجه قرار بگیرد.

ظرفیت‌های ورزش خارگ باید مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهمن نکیسا صبح امروز در نشست مجمع خیرین حامی ورزش خارگ اظهار کرد: در بحث ورزش نباید به شعار بسنده کرد و شاید خیلی از ورزشکاران قدیمی با توجه به اختلافاتی که در حوزه مدیریتی پیش آمد، افول کردند و از ورزش دور شدند و در حال حاضر بسیاری از آن‌ها را می‌شناسم که به سمت اعتیاد رفته‌اند.

وی عنوان کرد: در زمانی که بنده در خدمت مردم شریف گناوه بودم؛ ریاست هیئت قایقرانی گناوه نیز بر عهده بنده بود که با توجه به ظرفیت‌های موجود در زمینه قایقرانی کار کردیم و به‌حمدالله پیشرفت خوبی حاصل شد؛ در خارگ هم با توجه به ظرفیت‌های موجود آن، می‌توانیم شاهد پیشرفت باشیم.

رئیس اداره بندر و دریانوردی خارگ اشاره داشت: متاسفانه در حال حاضر یکی از آفت‌هایی که ورزش کشور دچار آن شده است، سلیقه‌ای عمل کردن و عدم مدیریت خوب است،‌ در زمانی که تیم شاهین بوشهر در لیگ کشور حضور داشت و چه در حال حاضر که تیم ایرانجوان مشکلات عدیده مالی دارد، شاهد هستیم که دستگاه‌های درون استان هیچ کمک مالی برای تیم نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضعف مدیریت ورزشی در کل کشور دیده می‌شود و باید به ظرفیت ورزش و محدوده پیشرفت آن دقت شود اینکه آیا به دنبال این هستیم که این ورزش جنبه سرگرمی داشته باشد یا در زمینه قهرمانی استانی، ملی یا بین‌المللی کار شود. در دوره‌ای 6 ماهه که خارج از کشور بودم، نحوه مدیریتی باشگاه‌هایی مثل رئال مادرید را در تمام جوانب مورد بررسی قرار دادم و دیدم که این تیم در حوزه اقتصادی حضوری فعال دارد و ما نیز باید به ورزش نگاهی اقتصادی داشته باشیم.

نکیسا تصریح کرد: آن‌ها از طرق مختلف درآمدزایی داشتند و نگاه آنان عمیق‌تر بود؛ باید سطح دید ما هم مشخص شود و نقاط قوت‌مان را تعیین کنیم مثلاً در زمینه شنا با توجه به ظرفیت‌های موجود در خارگ، بسیار راحت‌تر می‌شود کار کرد و ما نیز در حد و توان خود به توسعه ورزش در خارگ کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول