اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

ارائه تخفیف از سوی هتل‌ها اجباری نیست

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: ارائه تخفیف از سوی هتل‌ها اجباری نیست زیرا اکنون زمان پیک کاری هتل بوده و در این ایام تخفیفی ارائه نمی‌شود.

ارائه تخفیف از سوی هتل‌ها اجباری نیست

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه ورودی مسافر از جاده تهران بیش از جاده ملایر است، افزود: در همین راستا با استقرار ستاد هماهنگی خدمات سفر در آرامگاه باباطاهر خدمات‌رسانی به مسافران نیز بهتر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تخفیف برای هتل‌ها در نظر گرفته نشده، افزود: ارائه تخفیف از سوی هتل‌ها اجباری نیست چرا که اکنون زمان پیک کار هتل بوده و در این ایام تخفیفی ارائه نمی‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با بیان اینکه هتل‌ها بر اساس نرخ مصوب اقدام به جذب مسافر می‌کنند، افزود: تخفیف، زمانی به مسافر داده می‌شود که مسافر کم باشد.

وی با بیا اینکه این تخفیف برای افزایش انگیزه داده می‌شود، افزود: هیچ هتلی با وجود نرخ مصوب حق گرفتن کرایه اضافه را نخواهد داشت.

ایزدی با بیان اینکه در ایام نوروز نظارت بر تأسیسات سازمان و سایر تأسیسات گردشگری و اسکان صورت می‌گیرد، افزود: نرخ ورودی اماکن تاریخی تغییر نکرده و تاکنون نیز در این خصوص نرخی اعلام نشده است.

وی با اشاره به چاپ نقشه، راهنمای شهر و بروشور برای بهره‌گیری مسافران اضافه کرد: اقلام تبلیغاتی واحدهای دیدنی و سایت‌های تاریخی و موزه‌ها به تیراژهای مختلف چاپ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با بیان اینکه این اقلام تبلیغاتی در مراکز اطلاع‌رسانی توزیع می‌شود، افزود: این اقلام در واحدهای اقامتی و با هماهنگی با ستادهای اسکان و در چادرهای مستقر هلال احمر در ورودی شهر توزیع می‌شود.

وی در پایان اذعان کرد: با توجه به اینکه قرار است تعداد چادرها در ورودی شهر متعدد نباشد، با هماهنگی با هلال‌ احمر که همواره این چادرها را دارد، این اقلام از این چادر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/89003/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول