اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز شهدا

ایثارگران بویین زهرا کوهپیمایی می‌کنند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا از برگزاری همایش کوهپیمایی در شهر بویین زهرا به مناسبت روز شهدا خبر داد.

ایثارگران بویین زهرا کوهپیمایی می‌کنند

سجادعلی اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خدمات‌‌رسانی بی‌منت به جامعه ایثارگری رسالت بزرگ تشکل این نهاد بزرگ و ارزشمند است.

وی ادامه داد: شهدا با جانفشانی خویش راه را برای ملت باز کرده و امروز ملت ایران افتخارات خویش را مرهون و مدیون شهدا و ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: پیام امام خمینی (ره) در تاریخ 22 اسفند ماه 58 مبنی بر تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار ارزشمند و راهبردی بوده است.

اینانلو از برگزاری همایش کوهنوردی ایثارگران بویین زهرا هم‌زمان با سالروز تشکیل این نهاد خبر داد و افزود: این  همایش از بوستان امام علی (ع) در منطقه گردشگری امامزاده احمد شهر بویین زهرا برگزار شده و در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت‌کنندگان هدایایی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین سلامت جسمی ایثارگران از اهداف برپایی این همایش است، ابراز داشت: ایجاد فضای صمیمی، بانشاط و امیدآفرین بین جامعه ایثارگر شهرستان بویین زهرا جزو اهداف مد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا  بیان کرد: نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سایر فعالیت‌ها همواره نسبت به سلامت جسمی ایثارگران و خانواده‌های آنها نیز گام‌هایی را برداشته است که بر این اساس در مناسبت‌های مختلف در بین ایثارگران مسابقات مختلف ورزشی برگزار شده است.

اینانلو با اشاره به اینکه قدرت معنوی ملت تمام دشمنی‌ها را نیست و نابود می‌کند، ادامه داد: شهدا هویت‌های معنوی و فرهنگی ملت ایران هستند که با صبر و مقاومت برابر دشمنان به مدال‌های افتخار تبدیل شدند.

وی بیان کرد: دشمن به خوبی می‌داند ملتی ایران به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند و نگاهش در همه عرصه‌ها از جمله صنعت، علم و اقتصاد به فتح قله‌ها است و بنابراین با تحریم به دنبال ایجاد شکست در روحیه حماسه‌ساز مردم ایران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: بیداری منطقه با برکت ایثارگری و جانفشانی‌های شهدا امروز تحقق یافته است و امت‌های اسلامی همواره مدافع و وام‌دار ارزش‌های انقلابی و اسلامی خویش هستند.

این مسئول با اشاره به جایگاه گرامیداشت شهدا در جامعه بیان کرد: روح ایثار و جانفشانی شهدا امروز مایه فخر و مباهات ملت ایران است.

انتهای پیام/77005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول