اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی:

سکونشینان تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی مشخص شدند

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی استان خبر داد و گفت: در این مسابقات 200 ورزشکار در قالب 9 تیم در 4 رده سنی، خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان از 7 شهرستان استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سکونشینان تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی مشخص شدند

علیرضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به منظور ایجاد نشاط اجتماعی، ترویج ورزش‎های رزمی و شناسایی استعدادهای ورزشی، مسابقات تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 200 تکواندوکار خراسان جنوبی از شهرستان‎های بیرجند، قاینات، نهبندان، بشرویه، طبس، خضری‌دشت بیاض و سرایان در سالن ورزشی عفاف بیرجند با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی اذعان داشت: در مسابقات تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی ورزشکاران در قالب 9 تیم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در 38 ماده و 10 وزن به روی تشک رفتند.

محمودی با اشاره به رقابت 47 نونهال تکواندوکار خراسان جنوبی، تصریح کرد: در بخش انفرادی و در 10 وزن این دوره از مسابقات، سجاد جلالی، عارف رزم، علی علی‌اکبری، پارسا وقاری‎مقدم، ایمان درستکار، ابوالفضل عباسی، معین حاجی‌زاده، مرتضی‎صادق‌زارعی، سهیل کلانتری و ابوالفضل مطهری بر سکوی قهرمانی ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی خردسالان مسابقات تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی 53 ورزشکار به مصاف هم رفتند که در پایان این رقابت‌ها، امیر حسین خاکساری، کمیل بشیری، مهدی گلزاری، حمید رضا رضایی، علی هاونگی، محمدحسین ابراهیمی، مهران رسولی‌نیا، علیرضا فاضل‌زاده، علی قیومی و احمد قیصری در اوزان مختلف قهرمانی را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تکواندوی خراسان جنوبی با بیان اینکه در رده سنی نوجوان این دوره از مسابقات 48 ورزشکار در 10 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت: میثم خاکپور، علیرضا موذنی، رسول فتاحی، حسن شخمگر، سعید احمدی، قاسم صحرایی و مرتضی میری بر سکوی نخست قرار گرفتند.

محمودی ادامه داد: در رده سنی جوانان مسابقات تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی 52 رزمی‌کار روی تشک رفتند که امین رسولی،‌ هادی محمدپور، سعید افشار‌ نسب، جواد سازور، سجاد تقی‌زاده و رضا اسدی به مقام قهرمانی نائل شدند.

وی یادآور شد: در بخش تیمی این دوره از مسابقات، تیم تکواندوی(الف) شهرستان بیرجند به مقام قهرمانی رسید، تیم قاین نایب قهرمان شد و بشرویه نیز رتبه سوم را کسب کرد.

این مسئول اضافه کرد: نفرات برتر مسابقات تکواندوی قهرمانی خراسان جنوبی فروردین‌ماه سال 93 برای کسب آمادگی و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور به اردوی تیم تکواندوی خراسان‌جنوبی دعوت می‎شوند.

انتهای پیام/69014/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول