اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان خبر داد

برپایی نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی قوچان در ایام نوروز

فرماندار قوچان گفت: نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، صنایع‌دستی و سوغات قوچان در طول ایام نوروز برای استفاده زائرین و مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی قوچان در نظر گرفته شده است.

برپایی نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی قوچان در ایام نوروز

علیرضا قامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: قوچان یکی از مبادی ورودی به مشهد مقدس بوده و مسافران و زائرین امام رضا (ع) خواستار برخورد مناسب همراه با خوشرویی از میزبانان خود در این شهرستان هستند.

وی با اشاره به هماهنگی و همکاری ستاد تسهیلات نوروزی برای برنامه‌ریزی ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران نوروزی، گفت: اگر مسافران قصد اقامت در قوچان را داشتند، دره شمخال و یوسفخان برای گردشگری مدنظر قرار گرفته شده تا آنها از طبیعت منطقه بهره‌مند شوند.

قامتی با تأکید بر این مطلب که باید بر ارائه خدمات پمپ‌بنزین‌ها و عابربانک‌ها نظارت کاملی صورت گیرد، تصریح کرد: بعضی تابلوهای شهدا که در طول مسیر جاده قرار گرفته‌اند، به علت از بین رفتن رنگ و رویشان باید مرتب شده و از نظر زیبایی به آنها نشاط داده شود.

وی با بیان این موضوع که 20 نقطه مختلف در سراسر قوچان برای اسکان درنظر گرفته شده است، تأکید کرد: نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی، صنایع دستی و سوغات قوچان در طول ایام نوروز برای استفاده زائرین و مسافرین نوروزی در مبادی ورودی و خروجی قوچان درنظر گرفته شده است.

رئیس شورای اداری قوچان بیان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی قوچان دارای 2 وظیفه میزبانی زائرین امام رضا (ع) و خدمات‌رسانی به مسافران و زائرین است.

انتهای پیام/2202/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول