اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

فعالیت 111 شرکت حمل و نقل گیلان در نوروز 93

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گیلان از فعالیت 111 شرکت حمل و نقل این استان در نوروز 93 خبر داد.

فعالیت 111 شرکت حمل و نقل گیلان در نوروز 93

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سبحان‌الله علیپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اجرای طرح نوروزی شرکت‌های حمل و نقل استان را خوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه تدارکات حمل و نقلی خوبی در راستای اجرای طرح نوروزی دیده شده است، اظهار کرد: یکی از این اقدام‌ها فروش بلیت اینترنتی است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با بیان اینکه از 18 اسفند فروش بلیت‌ها به صورت حضوری آغاز شده است، افزود: آدرس‌های www.Gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir نیز برای فروش اینترنتی بلیت آماده است.

وی فروش بلیت‌های نوروزی به صورت حضوری را از طریق پایانه‌های عمومی و دفاتر فروش بلیت در پایانه‌های مسافری و سطح شهرهای گیلان عنوان کرد.

علیپور با اشاره به فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل برای نوروز 93 تصریح کرد: 111 شرکت حمل و نقل مسافر گیلان در نوروز 93 آماده فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: بیش از 3 هزار و 100 دستگاه وسیله نقلیه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی گیلان است.

این مسئول درباره نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل گیلان خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری  با جدیت انجام می‌شود.

وی از تشکیل ستاد جابه‌جایی مسافران نوروزی و نظارت بر فعالیت شرکت های حمل و نقلی استان خبر داد و یادآور شد: نوروز گذشته در طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی بالغ بر 350 هزار مسافر توسط ناوگان عمومی گیلان جابه‌جا شدند.

علیپور با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود مسافران نوروزی زیادی به گیلان سفر کنند، متذکر شد: با توجه به تعطیلات پیش‌بینی افزایش حضور مسافران نوروزی را به گیلان داریم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای سفر پیش از انجام آن ضروری است، خاطرنشان کرد: فروش اینترنتی بلیت در تمام ایام نوروز و سال ادامه دارد.

مدیر کل حمل و نقل گیلان از مسافران نوروزی به این استان خواست تا با برنامه‌ریزی برای سفر نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از مسافران نوروزی می‌خواهیم از مراجعه ناگهانی و بدون برنامه به پایانه‌های مسافری خودداری کرده و دست‌اندرکاران حمل و نقل استان را تامین نیازهای آنها یاری دهند.

انتهای پیام/2300/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول