اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل تیم 15 خرداد باقرآباد ورامین صورت گرفت

فوتسال شهید منصوری پیشوا در آستانه قهرمانی لیگ برتر توابع

تیم فوتسال شهید منصوری پیشوا در هفته هشتم مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال توابع استان تهران با پیروزی مقابل تیم 15 خرداد باقرآباد ورامین به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

فوتسال شهید منصوری پیشوا در آستانه قهرمانی لیگ برتر توابع

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم فوتسال شهید منصوری پیشوا یکشنبه شب در هفته هشتم مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتسال توابع استان تهران با پیروزی 4 بر 2 مقابل تیم 15 خرداد باقرآباد ورامین، نماینده شهرستان پیشوا به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

داود جندقی، مسئول تیم فوتسال شهید منصوری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به عدم حمایت مالی از سوی بسیج و مسئولان شهرستان و با عنایت به اینکه تیم شهید منصوری برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ فوتسال پیشوا شد و با درخواست‌های بازیکنان تیم،‌ امسال نیز با هزینه شخصی در مسابقات لیگ برتر فوتسال توابع استان تهران شرکت کرده و با غیرت بازیکنان تاکنون در این دوره از رقابت‌ها که به‌صورت رفت و برگشت انجام شده است، خوب عمل کردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی سختی که هفته جاری با تیم ملارد برگزار می‌شود برنده این دیدار شده و به مرحله نهایی مسابقات صعود و عنوان قهرمانی را برای همشهریان عزیزم به ارمغان آوریم.

جندقی در پایان ضمن تقدیر از همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان پیشوا برای میزبانی مسابقات خاطرنشان کرد: هدف ما چیزی جزء زنده نگاه داشتن یاد شهدا نبوده و نیست و امیدوارم با کسب عنوان قهرمانی در استان و راهیابی به مراحل کشوری بتوانیم مورد حمایت جدی‌تر مسئولان قرار بگیریم.

انتهای پیام/2462/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول