اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان قم:

مسجد مکانی برای قدرت‌نمایی نیست

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مسجد محل عبادت است و نباید به محلی برای قدرت‌نمایی تبدیل شود.

مسجد مکانی برای قدرت‌نمایی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه یک‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تشکیل کانون‌های مساجد استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل مانند جدش نبی مکرم اسلام (ص) از بنیانگذاران مسجد به عنوان پایگاه فرهنگی بودند و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب دغدغه فعالیت‌های مساجد را دارند.

وی خدمت کردن در مسجد را نوعی عبادت ذکر کرد و افزود: باید این توفیق را قدر بدانیم که از خادمان مسجد هستیم زیرا نفس کشیدن در مسجد توفیق و درجه‌ای بوده که خداوند به بندگانش عنایت کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با ذکر مثالی حالت مومن و منافق را در مسجد بیان داشت و تصریح کرد: مومن در مسجد مانند ماهی است که به آب رسیده و نفس تازه می‌کند ولی منافق مانند پرنده‌ای بوده که در قفس حبس شده است.

وی با بیان اینکه مسجد جایی برای قدرت‌نمایی نیست، خاطرنشان کرد: کسی که مسجد را کانونی برای به قدرت رسیدن بداند یک آدم نگون‌بخت است که برای مطرح شدن آخرت خود را به قیمت ناچیزی در دنیا می‌فروشد.

ایزدپناه گفت: خدمت زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران، یک عبادت است و اگر این عبادت در خانه خدا صورت بگیرد بیش از پیش مورد توجه خدا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/78005/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول