اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا:

استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌های صومعه‌سرا مجاز نیست

کارشناس بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا گفت: استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌های صومعه‌سرا مجاز نیست و برای متخلفان پرونده صنفی تشکیل می‌شود.

استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌های صومعه‌سرا مجاز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، یحیی شکری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای بهداشت این شهرستان اظهار کرد: در راستای گشت‌های مشترک نظارت بر واحدهای صنفی در ایام نوروز با حساسیت مضاعفی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با تمام واحدهای صنفی متخلف برخورد قاطع می‌شود، افزود: آموزش پخت نان و موارد بهداشتی در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا است.

این کارشناس ادامه داد: هیچ پروانه کسبی برای متقاضیان جدید نانوایی در صومعه‌سرا بدون طی دوره‌های آموزشی صادر نمی‌شود و نانوایان قدیمی نیز مکلف به گذراندن دوره‌های آموزشی مذکور هستند.

شکری به برنامه‌های نظارتی و کشیک واحدهای صنفی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی و رایزنی در حال فهرست‌بندی اسامی نانوایی‌های کشیک شهری و روستایی صومعه‌سرا در ایام نوروزی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از جوش شیرین در مراحل پخت نان در نانوایی‌های صومعه‌سرا قابل پذیرش نیست، یادآور شد: استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌های صومعه‌سرا مجاز نبوده و برای متخلفان پرونده صنفی تشکیل می‌شود.

کارشناس بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت صومعه‌سرا از افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی صومعه‌سرا در ایام نوروز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده جوش شیرین در رومال نان با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام/84003/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول