اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم:

دوره آموزشی «آفاق اندیشه» در قم برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: دوره آموزشی «آفاق اندیشه» به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سال جدید برگزار می‌شود.

دوره آموزشی «آفاق اندیشه» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی یکشنبه شب در همایش گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در سالن همایش ساختمان جدید شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آفاق اندیشه در سال جدید اظهار کرد: دوره آموزشی آفاق اندیشه با هدف توانمندسازی کادر کانون‌ها به صورت حضوری در اردیبهشت‌ماه سال جدید برگزار می‌شود.

وی یکی از طرح‌های مهم در سال آینده را طرح آفاق اندیشه عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب دوره‌ای به مدت چهار هفته برای کادر کانون‌ها برگزار می‌شود و 600 نفر در قالب کلاس‌های تخصصی، علمی، همایشی و اردویی آموزش می‌بینند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به ظرفیت بالای کانون‌های مساجد تصریح کرد: کانون‌ها ظرفیت‌های فراوانی دارند که باید از آنها به شیوه مطلوب بهره گرفت. 

وی از به‌روز‌رسانی نرم‌افزار مدیریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و اضافه کرد: این نرم‌افزار هر سال به‌روزرسانی شده و در کانون‌های سطح کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روحانی با تاکید بر توانمندی بالای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: نرم‌افزار مدیریت کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم در یکی از کانون‌های استان قم تولید شده که نشان‌دهنده استعدادهای موجود در کانون‌ها و ظرفیت مساجد است که باید به آن اهمیت ویژه‌ای داد.

وی با اشاره به بودجه‌ای که در سال جاری در کانون‌های مساجد هزینه شده است، خاطرنشان کرد: امسال 400 میلیون تومان در کانون‌ها هزینه شد که از این میزان 150 میلیون تومان توسط ستاد عالی و 250 میلیون تومان نیز از سایر منابع تامین شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، راه‌های تامین بودجه مورد نیاز دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: بودجه کانون مساجد از راه کمک‌های استانی و دولتی به دست می‌آید و در زمینه کمک‌های استانی وضعیت مناسبی وجود ندارد.

وی با اشاره به بودجه سال گذشته دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قم تصریح کرد: 840 میلیون تومان هزینه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان قم بود که 460 میلیون تومان آن از سوی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و 380 میلیون تومان نیز از سایر منابع تامین شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، از کمک 100 میلیون تومانی استانداری در سال جاری به این دبیرخانه در استان قم خبر داد و گفت: رویکرد اصلی برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم در سال آینده تقویت کادر کانون‌های مساجد است.

انتهای پیام/78005/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول