اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار:

راهیان‌نور یادآور حماسه‌آفرینی ایرانیان مقابل 45 کشور دنیاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار گفت: اردوهای راهیان نور یادآور حماسه‌آفرینی ایرانیان مقابل 45 کشور دنیاست و اهمیت زیادی در نهادینه‌سازی این فرهنگ دارد.

راهیان‌نور یادآور حماسه‌آفرینی ایرانیان مقابل 45 کشور دنیاست

حجت‌الاسلام علی‌محمد ملک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در رابطه با اردوی راهیان نور دانشجویی اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ جبهه و جهاد و ایستادگی برابر بیگانه هدف برگزاری راهیان نور دانشجویی است.

وی تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس توانستند برابر 45 کشور دنیا مقاومت و پایداری کنند و یک قدم از خاک میهن اسلامی عقب‌نشینی نکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار تأکید کرد: ایثار و فداکاری رزمندگانی که از جان خود گذشتند تا میهن اسلامی سرفراز بماند باید ملکه ذهن جوانان ما باشد تا بتوانند از آنان درس گرفته و فریب دشمنان را نخورند.

ملک ابراز داشت: راهیان نور از آنجا که واقعیت‌ها را به عینه نشان می‌دهد نقش بسزایی در فرهنگ‌سازی جامعه دارد.

وی گفت: دانشجویان این سفر معنوی می‌توانند انعکاس ‌دهنده واقعیت‌های آن سرزمین به خانواده و دوستان خود باشند و از این راه نور شهدا و رزمندگان را به دل‌های دیگران نیز منعکس کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار عنوان کرد: سفر معنوی راهیان نور می‌تواند بر سبک زندگی دانشجویان نیز تأثیرگذار باشد.

ملک اذعان داشت: راهیان نور باورهای دینی و مذهبی زندگی شهدا را به دانشجویان یادآور می‌شود و می‌تواند بر سبک زندگی مادی و معنوی آنان تأثیر‌گذار باشد.

این مسئول متذکر شد: ستاد راهیان نور اهداف بسیاری دارد که هنوز به صددرصد آنها نرسیده و راه طولانی را باید طی کند تا این اهداف محقق شود.

انتهای پیام/2249/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول