اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه کاشان:

تهاجم فرهنگی آخرین حربه‌ دشمن در برابر جمهوری اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه کاشان با اشاره به ناکامی دشمن در تقابل با اندیشه ناب انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی را آخرین حربه و روزنه امید استکبار جهانی برای تضعیف جمهوری اسلامی قلمداد کرد.

تهاجم فرهنگی آخرین حربه‌ دشمن در برابر جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، احسان سروش امشب در همایش نکوداشت بیست و یکمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان اظهار داشت: امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود به اسلام و نظام اسلامی ایران با متوسل شدن به شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال انحراف مسیر انقلاب است.

وی از فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی نظام اسلامی در برابر دشمن مجهز به تکنولوژی نوین و روز جهان نام برد و بیان داشت: فضا و گستره جبهه‌های فرهنگی گسترده است و دشمن با آگاهی به این موضوع  برای رخنه در جبهه فرهنگی نظام جمهوری اسلامی طرح و برنامه‌ریزی وسیعی دارد.

این مقام مسئول، با اشاره به نگرانی مقام معظم رهبری از مسئله فرهنگی کشور ابراز داشت: اوباما رئیس جمهور آمریکا با شناختی که از رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد اعتراف کرده است مشکل ما با جمهوری اسلامی مسائل هسته‌ای نیست بلکه مشکل آمریکا اَبَرمردی به نام آیت‌الله خامنه‌ای است که تمامی نقشه‌های آمریکا را پیش از این که به اجرا گذاشته شود خنثی می‌کند.

سروش افزود: امروز در جبهه فرهنگی کشور همه مسئول هستند تا در برابر دشمن قسم خورده‌ای که خون ما را هلال می‌داند با تمام توان و قدرت خود ایستادگی کند.

جانشین فرمانده سپاه کاشان در ادامه با تقدیر و تجلیل از عملکرد قابل توجه کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان کاشان عنوان کرد: همکاری و تعامل بین فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد، پایگاه‌های بسیج مساجد و امامان جماعت مساجد باعث شده است تا شاهد فعالیت‌های فرهنگی همسو و کاربردی در شهرستان کاشان باشیم.

سروش با تأکید بر محوریت امامان جماعت مساجد شهرستان در فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کاشان اذعان داشت: همه فعالان در عرصه مسجد باید تنها زیر پرچم اسلام و برای اسلام فعالیت کنند و به ندای هیهات من‌الذلة  امام حسین(ع) پاسخ داده و در برابر دشمن به هیچ عنوان کوتاه نیایند.

وی، ارتقای سطح آگاهی فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد و به روز بودن دانش آنان را یکی از نیازهای اساسی در عرصه فعالیت فرهنگی اعلام کرد و گفت: هر فردی در این راه خواسته و یا ناخواسته در جهت اهداف دشمن حرکت کند مدیون خون شهدا خواهد بود.

همایش نکوداشت بیست و یکمین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان کاشان با حضور سیدمحمد قلمکاریان معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمد تابش معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان اصفهان، معاون مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان، ائمه جماعات و جمعه مساجد و شهرهای تابعه و اعضای کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان  در سالن شهدای پاسدار کاشان با تجلیل از اعضای فعال کانون‌های فرهنگی کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول