اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر خبر داد

شهرداری پلدختر به استقبال بهار رفت

شهردار پلدختر گفت: شهرداری پلدختر با اجرای برنامه‌های متعدد در سطح شهر به استقبال بهار رفته است.

شهرداری پلدختر به استقبال بهار رفت

به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، جهانگیر اکبری عصر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار داشت: با توجه به تعطیلات نوروزی و مسافرت خیل عظیم مسافران به شهرستان پلدختر، شهرداری در این زمینه برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های ایام نوروز و استقبال از بهار برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه در آستانه سال جدید شهرداری پلدختر اقدام به توزیع یک‌هزار نهال نارنج در بین شهروندان کرده است، ادامه داد: شهرداری پلدختر نهال نارنج را به درب خانه‌های شهروندان برده و از آنها خواسته نهال را به نام یکی از فرزندان خانه نامگذاری و چنانچه با گذشت دو سال نهال رشد و سالم بماند صاحب خانه از عوارض دو سال شهرداری معاف می‌شود.

شهردار پلدختر خاطرنشان کرد: به اولین مسافران نوروزی که وارد شهر پلدختر شوند، هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا می‌شود و یک سفره هفت سین در ورودی و یا خروجی شهر نیز طراحی شده است.

اکبری، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی و نماز خانه‌ها را در پارک و محل‌های اسکان میهمانان و مسافران نوروزی را ضروری دانست و تصریح کرد: رنگ آمیزی جداوا، بلوارها، سرویس‌های بهداشتی، مرمت و رنگ‌آمیزی نمازخانه‌های سطح شهر، اصلاح و کاشت فضای سبز ف لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌ها، چراغانی و تزیین روشنایی شهر، راه‌اندازی مجدد هتل و رستوران شهرداری و تعمیراساسی و کلی و راه‌اندازی شهربازی از مهمترین اقدامات شهرداری پلدختر در آستانه سال جدید است.

وی با بیان اینکه شهرداری نقش بسزایی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی دارد، افزود: با همکاری جمعیت هلال احمر یک کمپ اسکان موقت مسافران نوروزی با 20 تخته چادر در بوستان ولایت شهر پلدختر بر پا می‌شود.

شهردار پلدختر اضافه کرد: شهرداری پلدختر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر در ایام نوروز شاهد مسافران فراوانی هستیم که باید تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و میهمانان نوروزی فراهم شود.

وی با بیان اینکه شهرداری پلدختر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود و از تمام ظرفیت‌های برای افزایش جذب مسافران نوروزی استفاده می‌کند، افزود: با همکاری میراث فرهنگی جهت چاپ بروشور معرفی شهرستان اقدام می‌شود و کشیک نوروزی راه‌اندازی می‌شود.

اکبری بر زیباسازی مبادی ورودی شهر تاکید و تصریح کرد: مبادی ورودی شهر معرفی شهراست و در ذهنیت مسافران نوروزی تاثیرگذار خواهد بود و شهرداری با بسیج تمام امکانات و تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر، مهمان‌نوازی از مسافران و خدمت‌رسانی به شهروندان را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی مورد توجه قرار می‌دهد.

شهردار پلدختر، تهیه بروشورهایی برای راهنمایی گردشگران و مسافران، چاپ بنر و پرده‌های خوشامدگویی مسافران را از برنامه‌های فرهنگی این شهرداری برشمرد و گفت: شهرداری در تمام ایام سال موظف به ارائه خدمات به مردم است، اما در ایام پایانی سال و مناسبت‌های تقویمی این خدمات دو چندان می‌شود.

انتهای پیام/2304/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول