اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

بدون مجوز قانونی تغییر در نرخ بلیط‌های نوروزی غیرقانونی است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: تا زمانی که مجوز لازم از حمل و نقل و پایانه‌های کشور اخذ نشود هرگونه افزایش بها بلیط نوروزی غیرقانونی است.

بدون مجوز قانونی تغییر در نرخ بلیط‌های نوروزی غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین علی‌اکبری عصر امروز در جلسه کمیته حمل و نقل اردبیل اظهار داشت: هیچ شرکتی حق ندارد قبل از اعلام رسمی افزایش نرخ بها برای اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و سواری‌های ویژه ایام تعطیلات نوروزی اقدام به افزایش غیرقانونی کرده و در این زمینه خودسرانه تصمیم‌گیری کنند.

وی با تشریح اهداف اداره کل بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد تسهیلات لازم برای دسترسی مردم به ناوگان عمومی مناسب و خدمات مطلوب به ویژه در ایام نوروز 93 تأکید کرد.

علی‌اکبری با بیان اینکه بسیاری از تغییرات در وسائط نقلیه در زمان نامناسب منشا بسیاری از تصادفات است، تصریح کرد: هرگونه تغییر در وسائط نقلیه بدون کسب مجوز و هماهنگی با اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها ممنوع است.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مدیران شرکت‌های مسافرتی باید به این نکته توجه داشته باشند که بسته‌های تغذیه‌ای که در اختیار مسافران قرار می‌دهند بهداشتی بوده و به تاریخ روی آنها توجه شود.

وی برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نظارت کافی بر عملکرد شرکت‌های مسافربری را در قالب برقراری کشیک نوروزی به صورت صبح و بعد از ظهر در تمامی ایام تعطیلات اعلام کرد و ادامه داد: برای نظارت بر این امر پرسنل اداره کل، مسئولان انجمن‌های صنفی و مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافری فعال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اضافه کرد: به منظور فراهم کردن شرایط برقراری ارتباط دوسویه با مسافران و کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای علاوه بر توزیع گسترده فرم نظرسنجی در بین مسافران اتوبوس و توزیع کتابچه‌ای تحت عنوان ره توشه شماره تلفن‌های ضروری برای دریافت هرگونه نظر و پیشنهادهای مسافران اعلام و به سرعت به آنها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول