اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های گروه پنجم قهرمانی کشور

فوتبالیست‌های نوجوان کامیارانی قهرمان شدند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از قهرمانی تیم فوتبال شهرداری کامیاران در رقابت‌های گروه پنجم نوجوانان کشور خبر داد.

فوتبالیست‌های نوجوان کامیارانی قهرمان شدند

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت تیم‌های فوتبال نوجوانان شهرداری کامیاران، ماهان قروه، پرسپولیس پلدختر، آریا کرمانشاه و ایرانجوان ایلام برگزار شد.

وی افزود: مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی کشور در گروه پنجم به صورت دوره‌ای در شهرستان قروه انجام شد و در پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری کامیاران با برد مقابل تیم‌های آریا کرمانشاه و ایرانجوان ایلام و با دو تساوی برابر پرسپولیس پلدختر و ماهان قروه با کسب 8 امتیاز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد و به مرحله بعد صعود کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی کشور در 8 گروه برگزار می‌شود که پس از برگزاری رقابت‌های مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند.

جولایی خاطرنشان کرد: ماهان قروه دیگر نماینده استان کردستان با یک مساوی و سه باخت و کسب تنها یک امتیاز در جایگاه پنجم جدول این مسابقات قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در ادامه اظهار کرد: همچنین مسابقات قهرمانی پرس سینه پیشکسوتان کشور با کسب مدال طلای ورزشکار کردستانی به مدت دو روز در شهرستان اهواز به پایان رسید.

جولایی افزود: این رقابت‌ها با حضور 250 ورزشکار از 23 استان کشور به مدت دو روز برگزار و تیم استان کردستان با یک شرکت‌کننده در وزن 120 کیلوگرم حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: ناصر اسدی در این پیکارها به مدال طلای مستر 3 دست یافت، ضمن آنکه با ارائه عملکرد مطلوب توانست مدال طلای قهرمان قهرمانان را نیز به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/79012/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول