اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

مقاومت رمز پیروزی در مقابل هجمه‌های دشمن بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران در مقابل هجمه‌های وسیع استکبار جهانی بیان کرد.

مقاومت رمز پیروزی در مقابل هجمه‌های دشمن بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و نیروهای وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه اظهار داشت: دشمنان از اوایل انقلاب به توطئه‌ها و حیله‌های فراوانی متوسل شدند تا انقلاب را در ابتدا شکست بدهند.

گودرزی تاکید کرد: دشمن پس از تلاش ناموفق و شکست‌های مفتضحانه در هشت سال جنگ تحمیلی، امروز وارد صحنه دیگری با عنوان جنگ فرهنگی شده است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی سالیان متمادی درگیر جنگ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با دشمن بوده، متذکر شد: امت اسلامی در تمام این صحنه‌ها پیروز شده است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در مقابل هجمه‌های وسیع استکبار جهانی بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هنرمند واقعی در شرایط حساس امروز باید با سربلندی عبور و مقاومت را نه‌تنها در اقتصاد، بلکه در فرهنگ، هنر و سیاست نیز نهادینه کند.

گودرزی به جوسازی‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: دشمن درصدد فریب افکار عمومی است تا به دنیا القا کند ملت ایران به‌دنبال برداشتن تحریم‌هاست و قریب است که تسلیم شود.

وی با بیان اینکه هنرمند باید شعار مقاومت را به شعر تبدیل کند، تصریح کرد: جوانان امروز باید دشمنان را همچون دوران دفاع مقدس برای دست‌یابی به نظام مایوس کنند.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول