اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کرج:

بسیج تمام توان خود را برای ترویج تفکر بسیجی به کار گیرد

فرمانده بسیج کرج گفت: بسیج تمام توان خود را برای تفکر بسیجی به کار گیرد.

بسیج تمام توان خود را برای ترویج تفکر بسیجی به کار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمدرضا باهک بعد از ظهر امروز در جلسه مشترک شهرداری و شورای شهر با بسیجیان و ائمه جماعات کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف ما ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی است تا بتوانیم نوجوانان و جوانان خود را با این مهم بیشتر آشنا کنیم.

این مسئول با بیان اینکه بسیج در تمام دوران‌ها کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته است، افزود: بسیج در توسعه اموری چون خدماتی، عمرانی و زیرساختی و اقتصادی نیز کارنامه درخشانی دارد و توانسته اقدامات بسیار مهمی را در این زمینه‌ها نیز انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان با توجه به فضای ایجاد شده باید به عنوان یک بسیجی دو موضوع را محور اصلی همه فعالیت‌های خود قرار دهند، افزود: در گام نخست بسیجیان باید همه توان خود را از اصول و ارزش‌ها به کار گیرند و در جایی که احتمال می‌رود حقی پایمال شود، عقب ننشینند و کوتاهی نکنند.

باهک خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت هدف در شهرداری باید همه پرسنل را عضو بسیج کنیم و بی‌شک در پی انجام این مهم بسیاری از مسائل که به عنوان آفت و آسیب در جامعه نمود دارد، کاسته می‌شود ضمن آنکه با این کار توانسته‌ایم لشکر امام زمان(عج) را نیز تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار پرسنل بسیجی در شهرداری کرج وجود دارد، گفت: با فعالیت این تعداد بسیجی در هیچ سازمان و منطقه‌ای از شهرداری نباید حرفی باشد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول