اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

همیشه دو جبهه فرهنگی مومن و انقلابی با جبهه سازش و فتنه در نبرد بوده‌اند

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همیشه دو جبهه فرهنگی مومن و انقلابی با جبهه سازش و فتنه در نبرد بوده‌اند.

همیشه دو جبهه فرهنگی مومن و انقلابی با جبهه سازش و فتنه در نبرد بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدعلی آسودی عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و نیروهای وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی بعثت شهر کرمانشاه اظهار داشت: همیشه دو جبهه فرهنگی مومن و انقلابی با جبهه سازش و فتنه در نبرد بوده‌اند.

وی ادامه داد: این نبرد در سال‌های اخیر بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر شده و کسانی که در جبهه سازش و فتنه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل همکاری کرده، برای تنگ کردن عرصه بر هنرمندان انقلابی تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر روز به یکی از هنرمندان انقلابی تاخته می‌شود تا شاید فرزندان انقلابی و ولایت‌مدار را از صحنه خارج کنند، گفت: هنرمندان انقلابی، مومن و ولایت مدار گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

به گفته معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هنرمندان انقلابی با بهره‌گیری از هنر و تکنولوژی و با تولیدات ارزشمند، اجازه گستاخی به فتنه‌گران را نمی‌دهند.

وی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری را موجب گسترش فرهنگ انقلابی عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مفتخر است در کنار بسیج ساماندهی خوبی در عرصه فرهنگی، هنری و ادبی طی سال‌های اخیر انجام داده است.

آسودی خاطرنشان کرد: سه هزار پاسدار اهل قلم، 300 پاسدار شاعر، دو هزار و 500 پاسدار مداح و یک‌هزار پاسدار هنرمند شناسایی و ساماندهی شده‌اند.

وی به برگزاری جشنواره سالیانه برگزیدگان کتاب سال سپاه اشاره کرد و بیان داشت: امسال 580 اثر در هشت رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

آسودی با تاکید بر اینکه در عرصه فعالیت‌های قرآنی در عرصه بین‌المللی درخشش خوبی داشته‌ایم، متذکر شد: نخستین مسابقات قرآنی با شرکت 15 کشور اسلامی را میزبانی کردیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: در جشنواره کشوری فرهنگی و هنری ویژه کارکنان و نیروهای وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 36 گروه تواشیح، 18 گروه تئاتر و 21 گروه سرود حضور داشتند که 26 گروه ساماندهی شدند و 212 نفر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول