اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز صورت گرفت

تصویب 10 طرح کشاورزی در کارگروه اشتغال لرستان

عصر امروز 10 طرح کشاورزی در کارگروه اشتغال لرستان تصویب شد.

تصویب 10 طرح کشاورزی در کارگروه اشتغال لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در کارگروه اشتغال لرستان در خرم‌آباد گفت: جهاد کشاورزی باید تا 10 روز آینده برنامه عملیاتی‌کردن این طرح‌ها را به استانداری این استان اعلام کند.

وی افزود: تعداد اشتغالی که با این طرح‌ها ایجاد می‌شود به همراه اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری این طرح‌ها باید به ما اعلام شود تا در سال آینده شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

استاندار لرستان ادامه داد: طرح‌های کارگروه امروز به صورت کلی بیان شده است، بنابراین جهاد کشاورزی باید همه جزئیات را بررسی و به ما اعلام کند.

وی اضافه کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید توسعه باغ‌های استان را در سال آینده در دستور کار خود قرار دهند و سعی کنند در سال آینده برنامه کاری خود را برای توسعه 10 هزار هکتار باغ در استان تدوین کنند. 

بازوند با اشاره به اینکه توسعه باغ‌ها در استان کار خوبی است، یاد‌آور شد: مسئولان جهاد کشاورزی باید سعی کنند در این طرح‌ها رضایت مردم را در اولویت قرار دهند، و شرایط انگیزه، رغبت و علاقه به افزایش باغ‌ها را در آن‌ها به وجود بیاورند.

استاندار لرستان ابراز داشت: مسئولان می‌توانند با در اختیار گذاشتن درخت‌های مجانی به مردم علاقه مردم را به افزایش باغ‌ها به وجود بیاورند.

وی عنوان کرد: بدون رضایت و حضور مردم نمی‌توان در انجام پروژه‌ها موفق باشیم و همه مسئولان باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

بازوند در پایان اذعان داشت: ما نباید اجازه دهیم که پروژه‌های نیمه تمام در استان زیاد شود، زیرا مردم نسبت به کار ما بدبین می‌شوند، بنابراین باید از انجام کارهای بدون برنامه پرهیز کنیم.

انتهای پیام/85001/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول