اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه خبر داد

ارائه بیش از 3 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد کرمانشاه در 11 ماهه امسال، سه میلیون و 414 هزار و 531 نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه دادند.

ارائه بیش از 3 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، داوود ناصری‌امید بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان کرمانشاه در 11 ماهه امسال، سه میلیون و 414 هزار و 531 نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارائه دادند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: 2 میلیون و 627 هزار و 811 نفر ساعت از آموزش‌های ارائه شده در این آموزشگاه‌ها به خواهران و 786 هزار و 720 نفر ساعت نیز به متقاضیان مرد اختصاص داشته است.

وی با اشاره به فعالیت 254 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای فعال در پورتال و ارائه خدمات آموزشی آن‌ها در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و خدمات، گفت: تعداد 11 هزار و 361 کارآموز خواهر و تعداد 4 هزار و 148 کارآموز برادر در بخش خصوصی، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد نقش مهمی در ارائه خدمات مهارتی به متقاضیان در جامعه دارند که این مهم نشانگر ظرفیت بالای بخش خصوصی در آموزش فنی و حرفه‌ای است.

ناصری‌امید با اشاره به نقش مهم بخش خصوصی به‌عنوان بازوی توانمند سازمان در اجرای آموزش‌های فنی و مهارتی، تاکید کرد: فراهم کردن زمینه‌های توسعه و استفاده مطلوب و بهینه از قابلیت‌های بخش خصوصی در رفع معضل بیکاری موثر خواهد بود.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول