اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

تحکیم بنیان خانواده در گرو تقویت باورهای دینی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی فعالیت‌های فرهنگی و تقویت باورهای دینی را از عوامل موثر در تحکیم بنیان خانواده دانست.

تحکیم بنیان خانواده در گرو تقویت باورهای دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی محمد‌رحیم نوروزیان در نشست کارگروه بانوان و خانواده استان گفت: در جوامع امروز شاهد سست شدن بنیان‌های خانواده هستیم و باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تقویت باورهای دینی به تحکیم بنیان خانواده برسیم.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان خاطرنشان کرد: فلسفه برگزاری این‌گونه جلسات تحکیم اساس و بنیان خانواده است و مبنای همه این مسایل زنان و مادران هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده خراسان شمالی نیز در این نشست با معرفی طرح راهبردی مسایل زنان استان بیان داشت:  هدف کلان طرح ایجاد تمرکز برای اجرایی کردن برنامه‌های حوزه زنان و خانواده است که ماحصل پایانی طرح، نشان دهنده جایگاه زنان در استان خواهد بود.

مهردخت قوپرانلو با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند مسئله زن و خانواده، جزو مسایل درجه یک کشور است خاطرنشان کرد: زنان در خانواده نقش اصلی را ایفا می‌کنند و توجه به مسایل زنان؛ سلامت و امنیت خانواده و اجتماع را در پی خواهد داشت.

وی در خصوص برنامه‌های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر نیز بیان داشت: جشنواره زنان نام‌آور به منظور تجلیل از زنان موفق در عرصه‌های مختلف در هفته زن برگزار خواهد شد و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول