اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اسکان مسافران فرهنگی نوروزی کاشان خبر داد

آمادگی اسکان 120 هزار مسافر نوروزی در کاشان

رئیس ستاد اسکان مسافران فرهنگی نوروزی کاشان از آمادگی این ستاد برای اسکان 120 هزار مسافر در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

آمادگی اسکان 120 هزار مسافر نوروزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حنطه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش کاشان برای رفاه مسافران نوروزی اقدام به تجهیز یک‌‌هزار کلاس به امکانات رفاهی و تفریحی در قالب 120 مدرسه در این شهرستان کرده است.

وی افزود: برای رفاه مسافران نوروزی که شهرستان کاشان را برای تعطیلات نوروز خود انتخاب می‌کنند یک‌هزار کلاس درس در 120 مدرسه این شهرستان مفروش و مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی شده است.

به گفته وی، پتو، تلویزیون، یخچال، حمام، و امکانات رفاهی و تجهیزات ورزشی از جمله امکاناتی است که برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: علاوه بر این حدود 70 نمازخانه در مدارس این شهرستان برای اقامه نماز جماعت و برنامه‌های مذهبی مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

حنطه‌ای، همچنین اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام فاطمیه در مدارس این شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌های تدارک دیده شده آموزش و پرورش کاشان برای مسافران نوروزی اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به این که نوروز سال گذشته مدارس شهرستان کاشان پذیرای 90 هزار مسافر نوروزی بود ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال 100 هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان کاشان اسکان داده شوند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به فراهم شدن امکانات لازم برای تحویل سال نو در مدارس این شهرستان یادآور شد: مدارس شهرستان کاشان آمادگی اسکان 120 هزار مسافر را در تعطیلات نوروز امسال دارد.

حنطه‌ای تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان کاشان از 28 اسفندماه سال جاری آمادگی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی شهرستان کاشان را خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در ادامه با بیان اینکه ستاد پذیرایی و اسکان آموزش و پرورش در بلوار دانش و دبیرستان هاشم‌زاده به صورت شبانه‌روز و در سه شیفت کاری آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است بیان داشت: مسافران نوروزی می‌توانند برای کسب اطلاعات با ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش کاشان با شماره 03615426060 تماس بگیرند.

وی همچنین از خدمات‌رسانی شبانه‌روزی رستوران فرهنگیان کاشان به مسافرین نوروزی خبر داد و متذکر شد: رستوران فرهنگیان کاشان با قیمت‌های مناسب از مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان کشور پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/2406/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول