اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفر سمنان تأکید کرد

ترویج فرهنگ استفاده از شبکه ریلی در سفرهای نوروزی

رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان سمنان بر ترویج فرهنگ استفاده از شبکه ریلی در سفرهای نوروزی و توسعه خدمات صنعت گردشگری در این بخش تأکید کرد.

ترویج فرهنگ استفاده از شبکه ریلی در سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ظهر امروز جلسه هماهنگی افزایش ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایستگاه راه‌آهن سمنان تشکیل شد.

رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان سمنان در این برنامه به همراه بخشدار مرکزی و رئیس شورای شهر، شهردار و سازمان‌های مربوطه شهرداری سمنان حضور یافت و با همراهی رئیس راه‌آهن سمنان از بخش‌های مختلف راه‌آهن سمنان بازدید کرد و جلسه کاری تشکیل داد.

حسن سعدالدین با حضور در بخش‌های مختلف اداری و اجرایی راه‌آهن سمنان، از خدمات کارکنان شریف راه‌آهن که به صورت شبانه‌روزی به مسافران و زائران بارگاه رضوی خدمات ارائه می‌کنند، تقدیر کرد.

وی بیان داشت: از عوامل مهم در توسعه شهرستان سمنان، توجه به توسعه شبکه ریلی و استفاده از خدمات ریلی در بخش‌های صنعت، معدن، گردشگری و مراکز دانشگاهی است.

رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان سمنان تصریح کرد: با توجه به نیازمندی‌های موجود و وجود بیش از 40 هزار دانشجو و افزایش ترافیک مسافری در ایام مسافرت‌های نوروزی، نیاز به تعامل و همکاری بیشتر ادارات شهرستان با راه‌آهن برای ارتقای خدمات به مسافران ضروری است.

سعدالدین ضمن تقدیر از مدیریت راه‌آهن سمنان، نگاه اجتماعی مردم به راه‌آهن را اطمینان  و ایمنی در سفرها بیان داشت و گفت: این نگاه افزایش خدمات بیشتر به مسافران را طلب خواهد کرد.

وی بر ترویج فرهنگ استفاده از شبکه ریلی در سفرهای نوروزی و توسعه صنعت گردشگری با توجه به زیرساخت‌های موجود و تاثیر آن در کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد.

رئیس ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان سمنان ادامه داد: اطلاع‌رسانی مناسب از خدمات راه‌آهن می‌تواند زمینه استقبال بیشتر اقشار مختلف مردم را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول