اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد راهیان نور قزوین:

راهیان نور محل تأمل بر میراث فرهنگی کشور است

دبیر ستاد راهیان نور استان قزوین راهیان نور را بهترین وسیله برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: راهیان نور محل تأمل بر میراث فرهنگی کشور است.

راهیان نور محل تأمل بر میراث فرهنگی کشور است

محسن کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آغاز اعزام گروه‌های محلات از 28 اسفند ماه اظهار داشت: کاروان‌های راهیان نور در چند بخش دانشجویی، دانش‌آموزی، اقشار و محلات دسته‌بندی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها در قالب چهار کاروان عمده صورت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد، افزود: اعزام کاروان‌ها به صورت شهرستانی است و سپاه هر شهرستان مسئولیت فرهنگی و پشتیبانی اعزام‌های آن شهرستان را عهده‌دار است.

دبیر ستاد راهیان نور استان قزوین اضافه کرد: برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌ راهیان نور از گروه‌های فرهنگی و هیئت‌ها نیز استفاده شده است.

کریمی اذعان داشت: اعزام گروه محلات تا 12 فروردین ادامه دارد و در این بین فضای اسکان و تغذیه برای افرادی که به صورت مستقل و با خودروهای شخصی به مناطق جنوب کشور سفر می‌کنند نیز فراهم است و امکانات لازم در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حضور روحانیون و راویان در برنامه کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد: بازخوانی خاطرات شهدا و هشت سال دفاع مقدس از سوی راویان کار محتوایی بسیار ارزشمندی است که فضای مناطق عملیاتی را برای مخاطب ملموس‌تر می‌کند.

دبیر ستاد راهیان نور استان قزوین با بیان اینکه باید حمایت همه جانبه از راهیان نور صورت گیرد، تأکید کرد: راهیان نور اگر از لحاظ فرهنگی، مادی و معنوی پشتیبانی شود، بازخورد بهتر و تأثیرگذاری بیشتری دارد.

کریمی یادآور شد: هنرمندان با فعالیت در زمینه دفاع مقدس و پیوستن به این عرصه می‌توانند در برنامه راهیان نور تولیدات خود را به مخاطبان علاقمند در این زمینه عرضه کنند.

وی راهیان نور را بهترین وسیله برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس دانست و ابراز کرد: راهیان نور محل تأمل بر میراث فرهنگی کشور است.

دبیر ستاد راهیان نور استان قزوین راهیان نور را همانند چشمه‌ای زلال خواند و گفت: راهیان نور و خط شهدا متصل به کربلای امام حسین (ع) است و هم‌اکنون شاهد آن هستیم که این حرکت عظیم فرهنگی هر روز بارورتر می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: زائران با حضور در این مناطق و روایت راویان با سبک زندگی شهدا بیشتر آشنا شده و می‌توانند وضعیت امروز کشور را بسنجند.

انتهای پیام/2667/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول