اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گلپایگان:

شیوه‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه تبیین شود

معاون فرمانداری گلپایگان گفت: دستگاه‌های فرهنگی با تعامل و همکاری در راستای عملیاتی شدن شیوه‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه تلاش کنند.

شیوه‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمدسعید طاهری ظهر امروز در نشست کارگروه اجتماعی که در فرمانداری گلپایگان برگزار شده بود، بیان کرد: راهکارهای زندگی به سبک ایرانی ـ اسلامی بر اساس سیره ائمه معصوم و بر اساس منویات مقام معظم رهبری باید در جامعه تبیین شود.

وی از دستگاه‌های فرهنگی خواست ضمن تعامل و همکاری با یکدیگر در راستای عملیاتی شدن شیوه‌های سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در جامعه تلاش کنند.

طاهری با بیان اینکه هجمه‌های مختلفی درحوزه‌های گوناگون از درون و برون خانواده‌ها، محیط کار و جامعه را تهدید می‌کند و آن‌ها را به مصرف‌گرایی و اسراف سوق می‌دهد، تصریح کرد: برای نهادینه شدن فرهنگ سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی دستگاه‌های فرهنگی باید بیشتر تلاش کنند.

در ادامه رئیس دانشگاه جامع علمی ـ‌کاربردی گلپایگان اظهار کرد: برای اینکه دانشجویان شهرستان با مشکلاتی مانند دوری از خانواده مواجه نشوند باید زمینه جذب دانشجویان بومی در شش مرکز دانشگاهی شهرستان فراهم شود.

حمیدرضا تاجداری خواستار تعامل بیشتر مراکز دانشگاهی شهرستان با آموزش و پرورش شد و افزود: با حضور کارشناسان در آموزشگاه‌های شهرستان گلپایگان زمینه آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی و معرفی مراکز دانشگاهی و بستر جذب آن‌ها فراهم می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن ضیایی، رئیس اداره اوقاف گلپایگان در ادامه از اجرای طرح «دستهای مهربانی» در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود و اوقاف ضمن شناسایی افراد بی‌بضاعت و مستمند به آن‌ها کمک ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/63014/صا20 /پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول