اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل:

پروازهای باکو و استانبول از فرودگاه اردبیل برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: برای پروازهای باکو و استانبول از فرودگاه اردبیل برنامه‌ریزی کردیم که اگر آژانس‌های هواپیمایی با ما همکاری کنند امیدواریم برای سال بعد این امر امکان‌پذیر گردد.

پروازهای باکو و استانبول از فرودگاه اردبیل برقرار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی صفایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های مهم ما ایمنی است که در ایام نوروز این مسئله را به طور ویژه و دقیق در فرودگاه‌های استان اردبیل و تمام دستگاه‌ها ناوبری استان دنبال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز همکاران ما در فرودگاه اردبیل به صورت 24 ساعته در فرودگاه حضور خواهند داشت که خدمات‌رسانی عالی به مردم و مسافران مهمترین هدف ما است.

صفایی تصریح کرد: راهکارها به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد و ما میز خدمات و میز پاسخگو در داخل فرودگاه اردبیل داریم که در صورت به وجود آمدن مشکلی همکاران ما پاسخگوی هموطنان خواهند بود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه در ایام نوروز پرواز عتبات و جده نیز داریم بنده از مردم می‌خواهم در صورت همراهی زائران صبر و حوصله داشته باشند و به موقع در فرودگاه حضور پیدا کنند تا باعث ایجاد مشکل و ترافیک در فرودگاه نشوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل ادامه داد: از 25 اسفند ماه تا 20 فروردین ماه در فرودگاه‌های استان اردبیل آمادگی کامل داریم تا با تمام قوا در خدمت مردم و هموطنان باشیم.

صفایی خاطر‌نشان کرد: همیشه در خصوص تعیین ساعت پرواز با شرکت‌های هواپیمایی مشکل داریم و تمام تلاش ما این است که پروازهای مخصوص عتبات و جده با پروازهای داخلی همزمان نباشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یادآور شد: با توجه به این موضوع گاهی اوقات پروازها با تاخیر همراه می‌شوند و باعث می‌شود پروازهای داخلی و خارجی همزمان باشد و ازدحام در فرودگاه به وجود آید که خوشبختانه در این مواقع همکاران ما برای جبران این عمل تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌برند.

صفایی تصریح کرد: در ابتدای سال جاری یک ترمینال مسافری در فرودگاه ساختیم و یک ترمینال دیگر نیز در حال ساخت داریم که اگر در سال 93 به اتمام برسد باعث کاهش ازدحام و ترافیک پروازها می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: این پروژه چیزی در حدود 14 میلیارد تومان اعتبار است که در حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که اگر راه‌اندازی شود مشکلی برای همزمانی پروازهای داخلی و خارجی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفایی در پایان سخنان خود اذعان داشت: برای پروازهای باکو و استانبول از فرودگاه اردبیل برنامه‌ریزی کردیم که اگر آژانس‌های هواپیمایی با ما همکاری کنند امیدواریم برای سال بعد این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول