اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست H.S.E شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

بازیافت پسماندهای الکترونیک در پالایشگاه جم

سرپرست H.S.E شرکت پالایش گاز فجر جم از بازیافت پسماندهای الکترونیک در این پالایشگاه خبر داد.

بازیافت پسماندهای الکترونیک در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا اکبری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و برای افزایش بهره‌وری در این مجموعه اهتمام داریم.

وی از بازیافت 600 کارتریج مستعمل در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: این مهم در راستای توجه بیشتر به محیط زیست در شرکت پالایش گاز فجر جم انجام شده است.

سرپرست H.S.E شرکت پالایش گاز فجر جم خاطرنشان کرد: این کار مهم در راستای اجرای دقیق قانون مدیریت پسماندها با تقویت روابط بین سازمانی و به منظور توجه بیشتر به محیط زیست صورت گرفته است.

اکبری تصریح کرد: تاکنون  تعداد 628 عدد کارتریج مستعمل و غیر قابل تعمیر (بازیافتی) موجود در انبار مخابرات شهرک توحید با حضور نمایندگان H.S.E شهرک توحید و شرکت پالایش گاز فجر جم و با همکاری مخابرات توحید جمع‌آوری و برای بازیافت به شرکت بازیافتی در منطقه تحویل و بارگیری شد.

وی ابراز داشت: پسماندهای الکترونیک جزء پسماندهای ویژه به شمار می‌روند و سال‌ها در طبیعت باقی می‌مانند و این نکته موجب آن شده که بازیافت این نوع پسماندها در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول گفت: خوشبختانه در کشور ما به دلیل شارژ کارتریج‌ها توسط کاربران درصد بسیار پایینی از کارتریج‌ها وارد سطل زباله می‌شوند و به همین دلیل تأثیرات مخرب کمتری بر محیط زیست دارد.  

سرپرست H.S.E شهرک توحید و فرودگاه جم همچنین از برگزاری دوره آموزش عمومی ایمنی، آتش‌نشانی و H.S.E در بیمارستان توحید خبر داد.

وی یادآور شد: دوره آموزش عمومی ایمنی و آتش‌نشانی به مدت دو روز برای کارکنان بیمارستان و دوره آموزش عمومی H.S.E به مدت یک روز برای کارکنان رستوران بیمارستان برگزار شد.

اکبری افزود: عوامل ایجاد حادثه، هزینه‌های حوادث، انواع خطرات محیط کار و روش‌های مقابله با آن، تجهیزات حفاظت فردی، سیلندرها، حریق و اطفا حریق و همچنین الزامات بهداشتی و زیست محیطی در این دوره‌ها، آموزش داده شد.

انتهای پیام/2451/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول