اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس سمنان خبر داد

کاهش جرایم سایبری در سمنان

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان از کاهش جرایم سایبری در سمنان در سال جاری خبر داد.

کاهش جرایم سایبری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علی‌اکبر سلیمانیان ظهر امروز در جمع کارکنان پلیس فتای استان سمنان اظهار داشت: حضور فعال کارشناسان پلیس فتا در برنامه‌های آموزشی، از عوامل مهم کاهش جرایم سایبری در استان سمنان است.

وی به تبیین جایگاه ویژه پلیس در جامعه اسلامی پرداخت و تصریح کرد: گشایش کار بندگان خداوند متعال از موهبت‌هایی است که خداوند به ماموران ناجا ارزانی داشته است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با اعلام روند رو به رشد جرایم سایبری در استان سمنان، برگزاری برنامه‌های آموزشی با حضور فعال کارشناسان پلیس فتا در مراکز گوناگون را از دلایل مهم این کاهش بیان داشت.

سلیمانیان پلیس فتا را چتر امنیتی فضای مجازی خواند و تاکید کرد: بدیهی است تحقق امنیت در این فضا بدون حضور و مشارکت مردم و سایر دستگاه‌های متولی ممکن نیست.

وی با بیان کشف 93 درصدی پرونده‌های ارجاعی به پلیس فتا در 11 ماهه امسال، از تلاش و پیگیری‌های کارکنان پلیس فضای تبادل اطلاعات استان سمنان قدردانی کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین از بخش‌های مختلف پلیس فتای استان بازدید کرد.

سید علی میراحمدی، رئیس پلیس فتای استان سمنان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات و عملکرد پلیس در تامین امنیت در فضای مجازی و برخورد با هنجارشکنان سایبری ارائه کرد.

انتهای پیام/2249/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول