اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان:

تعامل همه نهادها نویدبخش انجام مطلوب سفرهای نوروزی است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: همکاری و تعامل مشترک همه نهادها نویدبخش انجام مطلوب سفرهای نوروزی هموطنان خواهد بود.

تعامل همه نهادها نویدبخش انجام مطلوب سفرهای نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، گودرز محمودی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی هماهنگی سفر در همدان با بیان اینکه تمام نهادها و سازمان‌ها در تلاش هستند تا نیازها را برآورده و نقاط ضعف را برطرف کنند، گفت: یافتن نقاط کور و رفع آن‌ها باید در اولویت کاری ما باشد.

وی با اشاره به عدم تکمیل نهایی آزادراه همدان به ساوه افزود: با استقرار اورژانس و هلال احمر در 2 سوی آزادراه و مهیا کردن زیرگذرها برای عبور، زمان طلایی برای کمک‌رسانی را از دست نخواهیم داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان ادامه داد: علاوه بر این برای اطمینان بیشتر از آمادگی نیروهای امدادی؛ مقرر شد همکاری بین اورژانس و هلال احمر به صورتی باشد که مسیر رفت آزادراه را اورژانس و مسیر برگشت را نیروهای امداد هلال احمر زیر پوشش قرار دهند.

وی تلاش یک ساله این اداره کل را مثبت و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پرونده کاری سال 92 این اداره کل پرافتخار بسته خواهد شد.

محمودی گواه این پرونده مطلوب را کسب آمارهای سال‌جاری عنوان کرد و افزود: در 9 ماه امسال، استان همدان 19,7 درصد در تصادفات منجر به فوت کاهش داشته که این آمار در مقایسه با آمار کشوری که 2,7 درصد بوده؛ بسیار ستودنی است.

وی با بیان اینکه در 11 ماه گذشته نسبت به سال قبل بیش از 90 نفر کاهش تلفات انسانی داشتیم، افزود: این امر نتیجه شب‌نخوابی‌ها، صرف وقت و انرژی و همکاری مشترک تمام نهادها در حوزه‌های مربوطه در راستای انجام سفرهای ایمن و بی‌خطر است.

در ادامه این نشست، مسائل و نقطه نظرات اعضای کمیته خدمات مسافرتی از جمله پلیس راه، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، صنوف حمل و نقل، شرکت‌های مسافربری؛ فرمانداری و نمایندگی‌های بیمه بیان شد.

در خاتمه مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان با توجه به نظرات مطرح شده از مسئولان حاضر خواست؛ نسبت به رعایت موضوعات حمل و نقلی، برقراری نظم در راستای روانسازی ترافیک، حضور مستمر تشکل‌ها و مدیران پاسخگو در ایام نوروز، آماده بودن تمام ناوگان برای سرویس‌دهی، شناسایی و رفع نقاط پرحادثه از شبکه راه‌ها، پیش‌بینی سهمیه گازوییل در صورت نیاز بیشتر کوشش کنند.

وی همچنین برخورد توام با احترام با مسافران، پیش‌بینی سرویس جایگزین وسایل نقلیه؛ رعایت مسائل بهداشتی از سوی رانندگان و همچنین از سوی مسافران، ممانعت از تردد وسایل نقلیه باری در روزهای انجام طرح نوروزی، رعایت تجهیزات ایمنی و فنی از سوی رانندگان و ارتقای وضعیت مسافرپذیری استان از معبر بودن به محل اقامت بودن 2 تا سه روزه و ... را متذکر شد.

انتهای پیام/89002/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول