اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات لیگ برتر بدمینتون صورت گرفت

پیروزی قدرتمندانه بدمینتون شهید رجایی قزوین در جهرم

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در ادامه مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور در جهرم مقابل نماینده این شهر به برتری رسید.

پیروزی قدرتمندانه بدمینتون شهید رجایی قزوین در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که در جهرم مقابل شهرداری این شهر به میدان رفته بود، در پایان با نتیجه قدرتمندانه و قاطعانه 5 بر صفر موفق شد میهمان خود را شکست دهد.

بازیکنان تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که مسافت زیادی را از قزوین تا جهرم پشت سر گذاشته بودند، با وجود خستگی زیاد و مسافت بالای سفر به جهرم نشان دادند که ساق پاهای آنها خستگی را نمی‌شناسد، زیرا بازیکنان این تیم موفق شدند عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند.

شاگردان مرتضی مؤمن‌پور در تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که هفته گذشته هم موفق شده بودند در سالن بدمینتون شهید رجایی تیم شهید شهریاری زنجان را با نتیجه چهار بر یک از پیش رو بردارند با برتری مقابل شهرداری جهرم نشان دادند که عزم خود را برای رسیدن به جمع تیم‌های بالایی جدول جزم کرده‌اند.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین که دومین فصل حضور متوالی خود را در مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، تا این لحظه نشان داده است که با تیم فصل گذشته از زمین تا آسمان تفاوت دارد، چراکه این تیم سال گذشته تمام بازی‌های خود را مقابل رقیبان واگذار کرده بود و با توجه به اینکه لیگ سال گذشته با حضور شش تیم برگزار می‌شد، توانست خود را در رقابت‌های لیگ برتر ابقا کند.

البته تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین فصل گذشته به خاطر مشکلات شدید مالی و نبود حامی مناسب عملاً با بازیکنان و کادر فنی بومی در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور حاضر شده بود و بر عکس در فصل جاری مسابقات لیگ برتر این تیم در ترکیب خود از وجود سه بازیکن غیربومی سود می‌برد.

صدیق سخن‌سنج رئیس هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیروزی بدمینتون‌بازان شهید رجایی مقابل نماینده جهرم اظهار کرد: تیم شهید رجایی قزوین در این بازی عملکرد خوبی داشت و در پایان بازیکنان این تیم موفق شدند در تمام دیدارهای دوبل و انفرادی خود مقابل رقیبان به برتری دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در این فصل از مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور نتایج خوب و مناسب را به دست آورده است، افزود: اگر تیم بدمینتون شهید رجایی بتواند در بازی‌های باقیمانده خود امتیازهای لازم را دریافت کند، می‌تواند در پایان در جمع سه تیم بالایی جدول قرار گرفت.

سخن‌سنج با بیان اینکه مشکلات مالی هم در این فصل از مسابقات لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم بدمینتون شهید رجایی را آزار می‌دهد، عنوان کرد: گرچه در اوایل فصل از چندین جا موفق شدیم منابع مالی را به تیم تزریق کنیم، اما همچنان نبود اسپانسر و حامی مالی مناسب یکی از مهم‌ترین مشکلات تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین است.

تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در دیدار بعدی خود در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف تیم دانشگاه آزاد تهران می‌رود.

انتهای پیام/2667/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول